Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
buket arslan @buketarslaan
buket arslan @buketarslaan
Açık kahverengi gözlerim hangi renk olduğu belirsiz saçlarım var demi lovato selena gomez dinleyen ve lana del rey duman mabel matize tapan biriyim
SANA BIR SIR VERECEĞİM...♥
RSS answers
vardır belki iyi bak oralara. .. :-D  Ernesto Mert
telefonum tamirde haberniz olsn :/
2 people like this
Bukeytttiiii  Yağmur
evet benim
2 people like this
Çk sıkıldım çok  Yağmur
bende
2 people like this
Bebiş whatsap a gel :D  Gökçeyaz Arslan
uyumuşum :(
2 people like this
iyidir sınav yokmu  Ernesto Mert
yok xd
2 people like this
naber :-D  Ernesto Mert
iyidir senden naber :D
2 people like this
iyi akşamlar :-D  Ernesto Mert
sanada iyi akşamlar :D
1 person likes this
Tabeeee <3  Gökçeyaz Arslan
ham ham ham yedim <3333
2 people like this
Senin dudaklara benim yanaklara forrrr <3  Gökçeyaz Arslan
derstde çekindik gizlicene olsun o kadarda :D ♥
2 people like this
En tehlikeli hayvan hangisidir?
8-B nin erkekleri fydyfgvhcfh
3 people like this
Yerunnnn :*  Gökçeyaz Arslan
oha for istiyom askomm ♥♥
2 people like this
Oha abi fotoda bende varım O.o  Gökçeyaz Arslan
tabisi olcan :D <33
2 people like this
Kuzenim olur kendisi özünde iyidir aslında :D  Gökçeyaz Arslan
ahaha espirileriniz de benziyo ondan anlamıştım zaten :D
2 people like this
Abimin soruları için özür dilerim canım yaa :( çok utandım  Gökçeyaz Arslan
abin mi o senin sorun değil utanmana gerek yok öyle bi eylence oldu zaten canikom ;))
2 people like this
evet yaşlandık artık...  Ernesto Mert
tamam
1 person likes this
şimdi mi aklına geldi ah şu gençlik...  Ernesto Mert
sen yaşlımişın gardaş
1 person likes this
neyse ya girmeyelim bu konulara...  Ernesto Mert
tamam brn biraz snavıma çalışcm by
1 person likes this
ben balyozla kovaladım bi keresinde...  Ernesto Mert
oda iyimiş
1 person likes this
tabee güzel bu devirde face si olmayanı sopayla kovalıyorlar...  Ernesto Mert
kürekle doverim ben
1 person likes this
Naber :)  #Ali Eröz
iyidir senden naber
2 people like this
iyi ya la... benim de var..  Ernesto Mert
ne güzel
1 person likes this
inan dersen inanırım nolcak bi face in lafı mı olur...  Ernesto Mert
facem var la
1 person likes this
hayret face in varmı. ..  Ernesto Mert
yok desem inancan mı :D
1 person likes this
şaka yapmıştım ama bunu da anlamadı bebe..  Ernesto Mert
anladm ya xd
1 person likes this
Sıkıldım  Yağmur
tmm
2 people like this