en sevdiğinayakkabı markası

nike

en çok neye para harcarsın

bilmem değişir

çantan olayım taak benii xd

bende bunu düşünüyodum zaten

Takma adına bakılırsa senin soyadın gergin doğru bildim dimi? ;)

ananınkini bildin evet ;)

betül çetin?

kankiiiiiimm <3 :*

dün bizi yalnız bırakmadığın için teşekkür ederim canım <3 <3

her zaman yanınızdayım canım önemi yok :* <3 <3

iyice şişmişsin şişmanın teki olmuşsun

aynayı bıraksana elinden güzelim

Neyi bekliyorsun?

iftar vaktini

Gizem Çakıcı?

çakıcı kankiimm <3

Tahsincan bsl ???

evrim kankimin ki

niye sürekli yer bildiriyosun

giren mi var ?

Yarın için ne gibi planların var?

bir planım yok .

Daha çok yalnız başına mı yoksa insanların arasında mı vakit geçirmeyi seversin?

sevdiğim kişilerin yanında vakit geçirmeyi severim .

fulya çalışkanı kıskanıyo musun?

ne alaka ve neden kıskanayım ?

sevgilin daha önemli bb yazma

evooooşşş :(((((

hayatta önemli olan iki şey ailen ve sevgilin hı ok by yazma bidaha

hohoh evoşum gelmiş iki şey demişler sınır var ben napam kankim :D :(((

büşra bu @ sanada gelmiş hayrlı olsun 1 sene kurtulamassın bundan çok sorur sorar kim olduğunu asla çözemessin bende çözemedim sıkılınca gidiyo ama çok boktan şeyler yazıyo :D

hahhah evoşş ya :D allahın gerizekalısı ne yazdığıda belli değil kendi kendine takılıyo ama başka soru gelmedi geldiği gibi gitti sanırım :D

güzelsin güzel ;)

teşekkürler :)

kısa boylusun,sarışınsın ve yuvarlaksın ama şirinsin nasil olcak bu iş @

1.si boyumdan memnunum sana kalmadı 2.si sarışın değil kumralım göz doktoruna git sen bi 3.sü yuvarlak ? 4.sü ne işi ne olcak ?

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

neeeeeeeeeeeeee :D

mal soruları soran kim !!!!!!!!!!!!!!

yelüüüüüzzzz

büşra beni seviyo.

sende kimsin ?

Loading…

Ask @busragrgn:

About büşra girgin: