Çağatay Ulusoy @cagatayulusoy90
Çağatay Ulusoy @cagatayulusoy90
Yağmur Öztürk.
‎@cyda24 Çok Değerli..
Derya Şensoy.
Make a gift

You have to login to ask this user a question.

RSS Report answers
Çağatay'ım bana da fotograf at ♡♥:*  £C£M BATMAN ♡♥
Çağatay'ım bana da fotograf at ♡♥:*
23 people like this
Aaayyyy seni o kadar seviyorum ki, sen qidince üzülüyoorum, sen qelince bilmiyorum ne konusum seninle:* :(  *L*o*V*e* ✔
Fark etmez. :/
11 people like this
Çağatay duyduğuma göre sizin eve gelin lazımmıś :Dd  Çağatay'ın Prensesi ∞MB ∞♥
Yanlış duymussun, Suan lazım değil :D
11 people like this
selamm  irem saçan
Selam.
10 people like this
wuu.kıymetli ben suna obur dunya ile gidip geliyorum :Ddd  Çağatay'ın Prensesi ∞MB ∞♥
Bence alış buna çünkü oylesin hatta oylesiniz, sakin gitme burda kal :D
10 people like this
çağatay abi ben senin büyük hayranınım  dilara bayazıtoğlu
:)
11 people like this
Atalay aslında benim :D Hastanede karistik kesin :Ddd  Çağatay'ın Prensesi ∞MB ∞♥
Öyle bişey yok , Atalay benim öz kardesim , sen ise kıymetli Prensesim.. :D
9 people like this
Tam ustune dimi yanina filan degil :Ddd  Çağatay'ın Prensesi ∞MB ∞♥
Tam ortası :D
9 people like this
Coook ozledim seni:*  *L*o*V*e* ✔
:)
9 people like this
Tabi oğlum :D Onlar benimde annem babam :Dd  Çağatay'ın Prensesi ∞MB ∞♥
Aynen öyle tam üstüne bastin. :D
9 people like this
cagatay abimm benimm seni cok ama cok seviyorummm :)))) seninle tanismayi cok istiyorummm :)) seninde medceziride cok ozleddim <33  ceren guven
Bende sizi çok seviyoruz :)):) inşallah bi gün tanışırız, çekimler baslicak eylül de ekranlarda olucak. :)
7 people like this
Merhaba :D  Serenat
Merhaba :D
7 people like this
O Paylastigin fotoda canım annem babam benimde annem :Dd Babam bkree tmmi :Dd  Çağatay'ın Prensesi ∞MB ∞♥
Tabi canim :D
10 people like this
Seni cooookkkk seviyorum❤️  CansUu
Bende sizi cok seviyorum.
10 people like this
tesekkur ederim bir tanemmm :-)  alara ulusoy
Rica ederim :)
9 people like this
Yok etmem :Dd Paşam :Dddd  Çağatay'ın Prensesi ∞MB ∞♥
Tamam Prensesim.. ;)) :D
10 people like this
pp yakiyo her zmn oldugu gibi XD:-*  Duru Bağcı ^_^ ^_^
Sağol :D
9 people like this
kol bileğine dövme yaptırsan ne olurdu ? :D  Buse
Zaten bilegimde vardı. :D
10 people like this
Yani bir zahmet anla :Ddf  Çağatay'ın Prensesi ∞MB ∞♥
Merak etme :D
10 people like this
cagatay abicim medcezirin fragmani agustos ortalarinda mi cikacak bilgin varmi senide serenay ablayida coook ozzledimm :-) <3  alara ulusoy
Suan net bişey diyemem, ama çekimler baslicak :)
10 people like this
Kim gelmiiiis :** Hosgeldiiin caniim :*  *L*o*V*e* ✔
Hosbuldum :)
10 people like this
Prenses diyen :D Neyse sustum :Ddd  Çağatay'ın Prensesi ∞MB ∞♥
Öhöm, neyse anladım :D
13 people like this
oha taşşsın lan <3  Elifnuratess ^^ neslihanım^^
Eyvallah ;)):)
12 people like this
Herseyinle herseyimsin. Yasama amacimsin. :))) :** :))))  Yaren
Canim benim :)
12 people like this
Bak nasılda biliyor paşam benle konuştugunu :D  Çağatay'ın Prensesi ∞MB ∞♥
Biliyorum tabi prenses :D
16 people like this