Çağatay Ulusoy @cagatayulusoy90
Çağatay Ulusoy @cagatayulusoy90
YağmurMelisa.
ZEYNEP.
Deniz.Serenay.Özge.Sercan BADUR.

You have to login to ask this user a question.

RSS answers
Fotoooo <3 ^^  Sinemm
Fotoooo <3 ^^
13 people like this
Yamaan :D❤️  Zehra Sener
Efendim :S:DS
2 people like this
Selam ;)  MeraL can
Selam :D
2 people like this
iyim tşk ederim:)  gazal aras
Hep iyi ol :)
2 people like this
Seninde içinde kaldı yani :)  İsmail ^_^
Yoo ;))
2 people like this
Çağatay :3  Atiye Deniz √
Efendim :D
2 people like this
Günaydınnnn :3  Buse Suna
Günaydın :D
2 people like this
en son çekildiğin fotoğrafı atarmısın?  AliEsmerAE
en son çekildiğin fotoğrafı atarmısın?
26 people like this
İlk 5♥ [Takip+5Yanıt] ?  Kıvırcığınızz :D
Tamam.
25 people like this
iyiyimm :D  Buse Suna
Hep iyi ol :D
14 people like this
nasılsın :D  Buse Suna
İyiyim sen :D
10 people like this
Abi medcezirde turunç nadiri dövseydin içim rahatlıyacaktı içimde kaldı :)  İsmail ^_^
Artık cok gec :)
10 people like this
nslsn?  gazal aras
İyiyim, sen?
9 people like this
bende iyiyim seni çok seviyorum.  Elif Tetik
Hep iyi ol, bende sizi seviyorum.
10 people like this
Nasılsın bitanem?  Aslı'nın Dilara'sı ♥♥
İyidir, sen?
9 people like this
Canımm  Buseninin Bebişi :D
Evet ?
9 people like this
Unutmussun lan sfghj  ღ Ceyda Ateş ღ
Yok lan unutmadım :D
9 people like this
ilk21  #EmreULUTAŞ
Tamam.
ilk21
53 people like this
bi ip ucu versen bak aramızda kalır abi :)  Nihat Bolat
İpucu yok.
14 people like this
selam çağytaycım  Kemal Doğolunun Mucizesi
Selam.
14 people like this
Napıyosun prens?  Aslı'nın Dilara'sı ♥♥
Takilmaca.
14 people like this
bende iyi :))  ..
Hep iyi ol :))
12 people like this
Fragman ne zaman yayınlanacak :)  ✔CiMbOmLuKıZ(1905) ✔ [Atatürk]
Fragman çıktı.
14 people like this
Ben seni çok özledim ama prensimm ♥  Aslı'nın Dilara'sı ♥♥
Bende ozledim prenses :D
12 people like this
Bölümü izlemeye daha çok var abi yaa , bi ipucu verseydn bari ?  Sinemm
İpucu yok.
12 people like this