Deniz Can Yıldız  [DCƳ] @candenizyildiz
Sen geldin ya ben tamamım :)
RSS Report answers
video ? :D  Zilan Bayram
34 people like this
banada video yapar mısın ^_^ :Ddd  selin
29 people like this
Ayy uyudun mu:ddd  Hatice
32 people like this
#Bunu Beğenen İlk Kişiye ?  мєнмєт ѕöηмєz
İçlerinden birisini arka fon yapayım kız erkek fark etmez :)
65 people like this
#İTİRAF <3  Tuğçe Canseven ♥
Kız whatsapp dan sence nasılım dıye foto atıyor sırf dekolte meme sonra vay efendım Denız benı begenmedın mı :)) Lan meme hepınız de var illa etkılemek ıstıyorsan kişiliğinden etkileneyim :)
44 people like this
Seni ne ağlatır?
Beşiktaş Liverpoola yenildiğinde sinirden ağlamıştım onun dısında pek hatırlamıyorum
46 people like this
Foto
Foto
31 people like this
# İtiraf ?
Çocukken ismimizi tersten hızlıca sölemeye çalışırdık KORAY'ın hep dili sürçerdi :))
52 people like this
napıon
Hiç dicem hiç yapılır mı diceksin :S
64 people like this
Sayfa hakkında ne düşünüyorsun? (videolu)  Edebiyat Rüzgarı
56 people like this
esmerlermı sarısınlar mı
33 people like this
şarkı önerir misin ?? ^^  Cimcimee :)) ♥
32 people like this
Daşşşş ak yaaa <3
Taş mı diyon taşak mı diyon ben anlamadım ki amk :D
71 people like this
aa tühh neyse ya ozamn sonra cekersin simdiki hal foto atsana :d
Ofiste medcezir izliyorum :)
aa tühh neyse ya ozamn sonra cekersin simdiki hal foto atsana :d
106 people like this
İLK10 son yanıt olurmu?
@ atarım begenenlere başka türlü ilkli soru yanıtlamıyorum :)
100 people like this
hani bağa video ağbeey :asdsad  Ahmet Vural
94 people like this
Kanka la o üstündeki hırkayı bana ver la sen çıplakda gezebilirsin çk sexisin hadi pls :dsds  Emre korkmαz.
74 people like this
Video <3
72 people like this
Ben şimdi buraya whatsapp yazıyorum sizde özelden sormuyorsunuz anlaştık mı :D
0537 9 300 300
68 people like this
Sözler nereden alıntı Deniz?
Deniz bi söz söyler bir hareket yapar ya da bir fotosunu paylaşır nerden alıntı kımden ozentı babam zaten benı Kıvanç Tatlıtugdan esınlenerek yapmıs ama olmamısım :)
Yahu ben ıcımden gelenı yazıyorum yani hayatımdan alıntı ;)
66 people like this
http://ask.fm/candenizyildiz sence yakışıklı mı?
Yakışıklılığın miladını Azer Bülbül'e bağlarsak bence bir şansı var :)
42 people like this
Nerede kitap okumaktan hoşlanırsın?
O hoşlandığım yeri bulsam okumaya başlıcam 24 yıldır arıyorum :)
42 people like this
#İtiraf ?  AsumanSağlık[Beyza]
Seni gördüğüm an hayatımın değişeceğini hissetmiştim,her şey daha boktan artık amk!
69 people like this
Eski sevgiline ne demek isterdin?
Eski sevgiline ne demek isterdin?
53 people like this