Yoz gatlii @ceeereeeeeen
Yoz gatlii @ceeereeeeeen
Österreich/Tirol/Innsbruck- Türkei/Yozgat- Instagram: yozgattliiii kik:Cerensarikaya
Make a gift
Frag was..
RSS Report answers
Cok güzelsin masallah *-*
Saol :)
Cok Kendini begenmissin
Tamam ciinim
Sen nekadr salaksin o senin arkandan neler diyor sen boyle diyon
Hallo ben bile artk takmiyon sen ne takiyon :-D
Yasemin cok cirkin allahdan onla arkadas degilsin artk
Smdi arkadas olmasak bile ona laf ettirmem kendine bak ciinim
2 people like this
Hayirdir bugn cok happy sin haha
:-D
Yarin saclarini kivircik yap
Yaparm snimi kircam :*
1 person likes this
Schöne
:)
jedem liker 5 likes <3
Oki
5 people like this
hayirdir artk yaseminle aran iyi degilmis
Sanane be xd
4 people like this
Schwenzer kimmst nie in di schual :D
He ok :D
Melissa Et?
Askimmm
kimler vardi dügnde ? kimlerlen takildin ? dün gördüm seni cok tatliydin ♡
saol :) Melisa E.Zehra A.Rabia G.Elif T. fln
5 people like this
Schönheit :p :*
:)
oha biliyodm sizin arkadasliginizin uzun surmiyecegini .iyi yapiyon onunla konusmamakla
biliyom .kimsin :)
3 people like this
bende yarin benimle kino ya gidecek birini ariyorum
haha tmm
2 people like this
yarin napcaksin
okul ev :P sen?
1 person likes this
like mir 20 antworten und schik mir ein herz und du wirst gepostet  Ask Schönheiten❤
hehe
niye
iste xd
1 person likes this
whatsapp i sildnmi
hayir ama yazismiyom orda fast kimseyle :-D
ya bende yaptirmak istiyorm ama korkuyorm acir diye
valla acimiyo :D
2 people like this
piercing nerde yaptirdin cok acidimi
türkiyede.na acimadi
4 people like this
hayirdir yazismiyonuzmu yaseminle
yok ya eskisi gbi cok yazismamaya karar verdk..
en cok kiminle yazisiyorsun?
Beyza :)
4 people like this
kac aydir piercingin var?
1 sene oluyo
bugun yaninda bi kiz vardi kimdi o?
Gizemde kimsin? :D