İdil;d
Top answers

<3

I LOVE YOU.<3
(SANA SENİ NE KADAR ÇOK SEVDİĞİMİ Bİ ANLATABİLSEM)

View more

beğenenlerin son yanıtı ?

Olr.

View more

Beğenenlerin son yanıtı Best Smıler?

super olur xd ♥

View more

Hangi hayran grubundansın?

#Smiler
#Selenator
#Belieber
#Tinista
Hayranlığıma saygı duy ! ♥

View more

İLK 20 ? [TakiptesinDahaFazlasıİçinTakipteKal]♥

Gelirse.

-Onun hiçbir konserine gidememek,çok yakıyor canımı çooook.

View more

-

Selena mı makyaj güzeli ?

View more

Takiptesin Smiler kardeşim takiple .

.

Sende takiptesin artık.

View more

ilk 12 ye soru sor

Olur beybisi.3 yanıtını da beğenirim :3

View more

Kımden kıskancak amq

ne biliyim la ben xd

View more

-

BEN ÇIKIYOM QNQLAR GRİRZ İYİ GECELER HEPİNİZE XD

View more

ilk 2 10 yanıtı

5 yanıt.

View more

İLK 10'UN SON 2 YANITI ?

oluuyy.beğenin ama

View more

-

Çok seviyom çok.

View more

Merhaba Little Miley

esrarah

Merhaba ağzını yediğim insan.

View more

Idolunu üç kelime ile nasıl tanımlarsın?

Lidya

Miley Ray Cyrus.
Selena Marie Gomez.

View more

-

Allahım tipe bak lan yeriiim.

View more

Bu dünya çok adaletsiz. -T

Bu dünyanın adaletli olmasını bekleme.

View more

-

Şansınıza sıçıyım sizin.

View more

-

Sen hala kusur ara NAH bulursun.

View more

bugün kontor atmak için para almıştım ama harcadım agaga

Melih

AMA GERCEKTENDE COK TATLISN :D :D

YusufBerkeAsk

teşekkür ederiimm :))

View more

best smiler.

Mariah☮

teşekkür ederim

View more

Loading…

Ask @denoozgurgenc:

About İdil;d:

İdil'e olan sevgim anayasanın 4. maddesi gibi değiştirilemez. Değiştirilmesi teklif dahi edilemez. -@yerli_miley

✖Smiler
✖Tinista
✖Selenator
✖Belieber