didem çelik @didemcelk
hello motherhugger
RSS Report answers
hemen bulmussun birini
Hicmi tiviklerimi okumuyon aq
konuştuğun varmi ?
He
girmiyon ask.fm e ?
Bu soruyu yanitladigima gore giriyomusum
tanistin tabi cocukla biz kimiz ki didem hanim niye yanitlasin sorulari
Ha?
rap?
Life is life
is cikisina gelimmi asdfghjklafsfhsb ;)
Gel bekliyom xkfnkfn
güzellikkk :)
He knk
Kadınlar romantizmden ne anlar?
Ya benim anlamadigim kesin
seni seviyiorum -anonun
What the fuck ??
İyi yüzer misin?
sonuçta bodrumda yaşıyoz aq
En sık kullandığın taşıt hangisidir?
Özel uçağım
Hoslandigin var mi
Var . Ehuheuhehusheuehueheueh
napiyorsun cinim
Disari cikacagim yavrum hazirlaniyorum sen
tanistinmi cok sevgili anonunla
Evet evet evet msndmndmx
Yeni bir ada keşfetseydin, adını ne koyardın?
Harbour
yazamam :(((
Hi yazip cikarsin aq uyucam hadi bekliorum jdndkdnkd egolu deyilim ki aq ne sanion
gene diyemedim uyu ya sen valla malım ben sjkajaskd
B E N C E A R T I K Y A Z S U N U
bak o zaman hi diyorum sana :D
De bekliorum knks
cidden hi diyip çıkıyım mı yani dskksd
Bi hi yaz faceden sonra uyucam yani uyuyamiorum bak nie taktim bende bilmiorum jsbdkdbkdnd sen bu gece hi dersin iste yarin konusuruz yani sjdbkdbd
özgüven sorunu değil ya bşaka bişey neyse sen yarın çalışcan galiba uyu sen
Baska bisey ne amk baska biseyini s.keceyim :) mesaj at iste illa ask dan demiorum bi hi der cikarsin :)
uyudunmu ya
Sayilir
2 sayfa küfür mü bak bunu caps alıyorum o 2 sayfa farklı farklı küfür alırım senden yanlış anlama küfür fantezim yok skdjdsds
Niye kim oldugunu soylemiyosun ciddi ciddi kendine guvenin mi yok bide rapci olucaksin yani ?
Beynim mi durdu acaba neden bişey anlamadım :(((
Bro-sista dedin kdbdkdjkd neyse söylediğinde sana söz 2 sayfa küfür yazcam gıcıksınaq
noldu neye guluyosun oyle :)
Gerizekalının biri adimi dilara sanip gece gece uzun uzun akrostis yazmis skdnkxnx hayatimin failı aq amnsksns
ama malesef olmaz uzaktan best bro-sista oluruz boşver
Eş cinsel olduğunu söyleseydin daha iyi anlasabilirdik ama bu sırrı bana sonradan soyledigin icin seni boşuyorum. Bb.