Chacha @doublecha
Chacha @doublecha
imagi-land
thinker, dreamer. never be mainstream, or maybe just "try to". not good at english, so please be advised
hi!·̮·̮
RSS Answers
Follback kakaa  Nonny
sudah nooo hehe hanyar membukaa
1 person likes this
What type of people are you afraid of?
php
1 person likes this
cowo basket itu gimana sih menurut kamu?
bisa main basket dengan baik dan benar
1 person likes this
masih single?
waduh
1 person likes this
pap pas lagi nari dong qaqa
hmm siapa ini hm
1 person likes this
chaaa i miss u  Rinny Ari Puspita
mis yu tuuuuu heng ot heng ot pebila wkwk:(
1 person likes this
What would you name your next/first pet?
Diu hm
2 people like this
Pap/Vr bareng kesayangan  Marlinasanjaya
nah ituuu, aamiin ehe
Pap/Vr bareng kesayangan
pernah ketemu idola ? siapa ? gimana rasanya ?
lain idola, ketuju banar ay. CJR. rasanya? himung ay
apa pendapat anda tentang CJR ?
Bagus suaranya, baik ay.
hai para penulis!:3  Chacha
hai para penulis!:3
1 person likes this
follback ka chacha:)  Anugraheni Merridian
udah yaaa makasihhh
chaaa follback , sekalian before after wkwk  jihan alma lisa
sudah jihhh:3
before: hmm apayu, pehinipan hbstu pina kd rami wkwk ampun jih'-'
after: sip jaa wkwk hacep tjoyy
1 person likes this
desc buhan fiverite
the best dah mantap ja wkwk
desc bhn XI ips 1 dong  Ana
desc secara garis besar aja yaaa.
jadi anak iis 1 nih mantap2 tjoyyy. tekumpulan bubuhan ketua, dari ketua ekskul, acara, sampai organisasi. bistuh kreatif lalu kada mainstream tu pang. dari bemainan pakai botol plastik sampai main titik-garis, dari tebak benda sampai tebak gambar. bubuhan origami, itihi ha di langit2 kelasnya mun kada percaya wkwk. pendebatan banar aseli, ngeri kritis lalu wkwkwk calon2 pemimpin hebat aamiin. lengkap tu pang dah. nang kalem ja ada, apalagi nang pehapakan. bisa di bilang kami nih masih kaya kekanakan, belum kawa lagi begana di kelas ja tarus selama jam belajar. tapi di balik itu semua, kami punya niat untuk lebih baik lagi dan sekarang aku sdh mulai merasakan kalo kami sdh bisa bersikap lebih dewasa eakkkkk. yg jelas, kami ya apa adanya kami.
sadang na ay mentraktir aku makanan berkalori tinggi, senam jari sudah wkwk.
3 people like this
fi :3  amalina ramadhani
sudah pernah nah kayapa:3
Pap
Pap
1 person likes this
pap dong
pap dong
1 person likes this
chakuadrat, fllwbck
anon:(
Do you always smile for pictures?
no.
1 person likes this
duh ca itu mimpi buruk :'(  Windy Sw
cepat atau lambat, hal itu akan terjadi. kau tak bisa memungkiri itu, nak.
kda ingat memicik paham paham ja pang, kangen doi nah wekawekaweka  Windy Sw
hanyar tetamu di sekolah iya kangen wkkwkw kayapa kah mun inya lulus...................krik.
doi kda bakalan peka. karna doi KUDET :')
te anon:(
1 person likes this
apanya yg atmosfer lwn inti bumi ca? geo dibawa bawa nih wk. duh disambatnya yate aibku  Windy Sw
anu perumpaan itu wkwkwk lain aib pang aku mengode akan sekira doi kam peka(?) HAHAHA
before after kenal windy ( send to everyone)  Windy Sw
before: ni peranaian urangnya nih, kalem
after: somplak jauh banar lwn perkiraan!!!! kaya atmosfer lwn inti bumi wkwkkwk baik aja urangnya, ketuju galau grgr doi, sohib dah hasekkk
1 person likes this