♥ Ekin'e Ölen Görl ♥
Latest answers

foto görülmemiş.

ben Ekin diilim gardaş.

View more

@silamrb Yedek kamkiler yeni açtım :D -t-

.

tamam :Sd

View more

Selam tatlım :))

Dila Danışman

selam :)) melek :)

View more

sende sbsv ailesisin hoscakal

#ÖZDEMİR

:) hoscakal :)

View more

Hof bende dondurucam aq sende iyi bak.

Ece

Sen dondurma amk. Hadii bb.

View more

Ya ondan değil tek senin beni sevdiğini anladım ama artık bilmiyorum belki yalan sevgidir oda -_-

Ece

Sevmiyorum yani ? Anladım. Neyse ben bunu da donduruyorum görüsürüz. Kendine iyi bak.

View more

Asıl ben sevilmiyorum şevvalde bahane arayıp gitti ben konuşmamakta ısrarlıyım ama seninle konuşurum sonuçta tek sen kaldın arkadaşım olarak.

Ece

Iste buda neyi gosteriyor ?
Arkadaslariniz gitti mi bana geliyosunuz.

View more

Sevenim de yoktu ne be ? Şevval ve ben neyiz burda ?

Ece

neyse ya konu uzamasın bb. cıkıyorum.

View more

Bana haber vermeden siktir olup gitmiş -,- sende onun yüzünden kapatmışsın bende ecemin yüzünden kapatıcam..Konuşmak istemiyorum onunlada -_-

Ece

-_- anladm. ama baris lutfen -,- senin sevenin vardı en azından ya benim ? yapma allah askına ya.

View more

Hep benim yüzümden ne bok vardı da kapattıysam çok özür dilerim ama lütfen aç.

Ece

gercekten senin yuzunden diil. ben skldm. bebek bebek isler. yok ben kapaticam,yok ben falan filam. iyi oldu. hem sevenim de yoktu. kendime yeni bi hesap acar adimi da busra yaparim yani kendi adimi kullanirim.

View more

Ya git Allah aşkına ben barışmam o ecemle dondurma sende lan.

Ece

neden barismassin noldu ? anlat. ve dondurucam -,-

View more

Aç lan ben açtım bak lütfen.

Ece

hayr gercekten cok skldm. derslerime de kendimi veremiyodum iyi oldu bunu da kapatir, twitterida kapatir kendime ceki duzen veririm.

View more

Canı sıkılan gidiyo ecemde cevap vermiyo umrumda değil zaten mümkünse konuşmasını hesabınıda aç bende gidicem yemin ederim açmıcam bu sefer o ecemlede küsüm hadi eyv.

Ece

acmicam bunu da dondurucam, twitterıda kapaticam. sende kimseyle kusme.

View more

Sen hesabını niye kapattın aç şu hesabı.#Ecem.

Anti SEROSPU.

hyr

View more

Hesabını aç lütfen. #Ecem.

hyr

View more

tmm o zaman 2. yanitimi begenir misin alti ustu bir yanit begeneceksin 2. yanitimi begenir misin

snra tmm

View more

Beni Twitterda takip eder misin @IbisEliff

tamam

View more

biraz yanitlarimi begenir misin lutfennnn

sonra

View more

Ekinist kardeşim <3

<3 efendim.

View more

grçk demet hangisi

dur şuan işim var

View more

knka prof. bak :D

anladik be :D

View more

Loading…

Ask @ekin_berk4589:

About ♥ Ekin'e Ölen Görl ♥:

Ekin'in delisiyim :D o benim yasama sebebim. seni yerim Ekeeen <333

https://twitter.com/Ekininsizofreni Twitter Hesabım. :)