BAYANKUMRAL @ekinciilayda1841
sarılmak nasıl birşey ? Özlemek kadar zor mu ?
RSS Report answers
serdar genç
İyidir hdhdd
görmüştüm zaten
Yol al
doğruları sölemektemi suç
Soyleme
soruyoruz cevap vermiyosun
Adam gibi sorun o zaman
Emirhan Heybetli
Konusmadik hic
En sevdiğin şarki???
Taladro-risale
Busra akyurekk ??
Can can :**
Busra akyurekk ??
1 person likes this
azat ekinci
İyidir
Dersanede hoslandigin
Yok dhshs
Instagram ?
Instagram ?
1 person likes this
Emre Can Üzümcü?
Iyidir
1 person likes this
gorcen sen sendur .dDD
Vsgdgdg
hala olabılır dıyosun :D amk senın okulda :D  #BayanKumral^^
Ayy canım kardeşim ya gsgshhs
2 people like this
ınstagramın var mı
Yok
aqqq ılaydaa dasdsadas  #BayanKumral^^
Nee kanka :Ddd
Melis mertimi seviyo ?
Olabilir :Dd
Emirhan Heybetli
Konuşmadık hiç ama iyi çocuktur gsgsgsg
Erkek Kardeşlerin ?
Batın yunus Emirhan
Suan kimnle çıkıyosun knka :D
Kimseyle :dd
Sence Abdullah ekinci ile elifnaz Yakısıyomu ?
Tabi :Dd
Abdullah ekinci :)
Canım kardeşim eniştem :Dd
çok tatlısın amqu cıjdjcı
Sağol :Dd
elif doğankaya ve furkan diler sevgili mi ????*??
Bitmedi mk bu sorular ne işsizsiniz
Cıktıgın varmı ?
Yok
cok tatlısın yaa :D  EBRAR EREN
sağol :DD
1 person likes this