Emir Görkem deniz @emird
Özlersen eğer, mesaj at. Merak etme, senin gibi cevap vermemezlik yapmam. Ongun <3 Hakan<3 Özge <3 Öykü <3 Şevval <3 Umut <3 Birsen <3 Yagmur gerisi salla gitsin
Make a gift
Küfür edicek kadar sebebin olduğunu düşünüyosan, yüzüme söyleyebilecek kadar götün olsun
RSS Report answers
kapete gelsene :D
15 dk sonra hazırlanmam lazım
3 people like this
okulda çok tipsizsin ama fotoragraflarda süper
okulda kendimi önem vermiyorum .
2 people like this
beni hamile bırak sen gitsen de olur aşkım
oy ben nerelere gidem
2 people like this
Öptüğün en son kişi kimdi?
ANNEM <3
2 people like this
1’le 10 arasında puanlamak gerekirse, ne kadar mutlusun?
9
1 person likes this
kimden vazgeçtin amk ?????
sevdigim kızdan :D selam vermiycem o derece :D
2 people like this
o kaşar kim ??????
bügün benim tersime düştü gerçekten ondan vaxgeçtim selam bile vermiycem artık bb
1 person likes this
Aşık ne zaman olcan ???????
yavaş yavaş oluyorum galiba önümde tek engel bi kaşar var
1 person likes this
Bügün nerdeydin ?
akşam maltepeye indim 6 gibi 10:30 da geldim işte
hay mk engelolmasa ekliyip söyliycektim amaa nyse bb  ceren çöllü
skypedan msj at ne diyceksen
1 person likes this
hayır mal ekleyemiyorum engelim var  ceren çöllü
iyi ekleme 10 dk sonra gircem şimdi bb
engel var amk  ceren çöllü
kaldırdım
1 person likes this
feyste sorcam olm  ceren çöllü
ekle beni o zaman
1 person likes this
ama burda sormam  ceren çöllü
hay mk nerde sorcan skype da sor
2 people like this
bişey sorucam cevaplamıycaksın ama çok önemli  ceren çöllü
tamam
göte bak mal hayvan öküz daha ne konuşuyosun umrunda değilse cevaplama bbbbbbbbbbbbbbbbb  ceren çöllü
bb mk soru soran sensin :D
ceren buna hı dediii ..........ssss-e
sie
çünkü ben senle küsüm . -_-  ceren çöllü
napa bilirim umurumda degil :D
2 people like this
hi xd  ceren çöllü
ee ? dışarda tersliyosun mk
Cerenle neden ayrıldınız :/
bana Hİ bile demedi :D S:das:das:asdSA:
3 people like this
Siz erkekler kizlar yaninizda degilken ne konusuyorsunuz ??
neden yanımızda olmadığını
yo ikiside değilim e ilede başlamıyo adım yarın okulda söylerim kim olduğumu
beyza senmisin mk
Hangisi
şişman