Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
Emre Analı @emreanali
Ben ↑ Bana Sor ↷ Beni Takip et ↗
RSS answers
soyadın dgFDHJF  neslihan derya
evet çok anlamlı
13 aylık ilişkin üstünden ne kadar zaman geçti
1 yıl 4 ay falan galiba
1 person likes this
adi ne peki
servet
Daha yaşın ufak ama içinde olgun birisş var senin belli
saol
melike mi?
ne melikesi aq
Ee madem seviyosunuz birbirinizi ne bu acı özlem hasret
aptalca hatalardan sonra ikimizinde güveni sarsıldı hem kendimizi hem birbirimizi affedemiyoruz
1 person likes this
13aylık ilişkini dilinden düşüremiyosun barışmayı dğşünmedin mi hiç
en sevdiğim kadındı o . nasıl unutuyum düşündüm hala beni seviyor bence ama istemez
kızı tanımıyorum ama iyi birine benziyo :D
herkesin fikri kendine ama beni yada başka brn ilgilendirmez bu
Hic ask acisi cektin mi
13 aylık ilişkim için çok göz yaşı döktüm
Ben harikayım... :D  Evrim Karabulut
ooo süper
1 person likes this
komikihtiyar ne lan güldüm amk  bilal yücel
nickname
2 people like this
anon un bahsettiği kız özgül karaman mı emre
galiba
Naber :D  Evrim Karabulut
ben iyi sen
bende iyi şkghbgb
allah iyilik versin mümin
ayyy çok tatlısın ....
teşekkür ederim
selam :D  Evrim Karabulut
selaam
beni takip atsene :D
tamam
naber mkfkd
ben iyi sen
1 person likes this
Oha inek
buyur ?
1 person likes this
ama öyle kim bilir kimin altına yatmıştır
bu senide benide ilgilendirmiyor
1 person likes this
Fotoooo :) :*
Fotoooo :) :*
Yeni bi foto?
nbr
Yeni bi foto?
1 person likes this
yani olabilir konusabilirsin ozgulle ama orospu bi kizla nasil konusursun diye sasirdim
yoo gayet iyi biri bana
ya emre etme eyleme eteğinin boyundan belli kevaşe
neyse
Sanki seni ziyarete geliyo aq salaa
şlkcfkjbnkfklklglkfgf
1 person likes this