öyle olsun

:))))

tabi kral seni kral seçtik bundan böyle sen baştasın

tamam komiksin

unutmuşsun bide kralımız olucaksın aşk olsun

kral mi ? :D

soru sordum cevaplamadın aşk olsun

ne sordun

kimsenin ellerini bağladınmı oyunda filan yada şakasına

bu neydi şimdi :D

ahhshshshs tamam başka şeyler soruym o zaman ajhshd

tabiki olabilir :)

geçen sene taktir almış miydin

arkadaşım alerjim var kurban olduğum konuyu değiştirelim artık

foto atsana bi

evet babacım 12. sınıfın ciddiyetini anlıyorum bu sene takdir alıcam inşallah

yazılılar başladı mı sizde yada bitti mi

yeni başladı fizik geometri biyoloji almanca oldu

sen finaldeydin ya niye orda devam etmedin

Sema yazarın öğretmen kadrosu daha deneyimli boşu boşuna o kadar para vermek saçma geldi

fotoğraf atar mısın

şuan da sema yazar da okuyosun dimi

evet Sema yazarda 12. sınıf ogrencisiyim

dersler nasıl sınava hazır mısın

hazirlaniyorum hâlâ şuan için idare eder daha iyi olucak inşallah

oo emre gelmiş

hosbulduuk

sema yazardan mezun oldun mu ?

Bu sene son inşallah

ailende en fazla kimi sinir edersin

Annem bdbdbdbdb

emreee

Efendim

karne nasıl

İyi sen

Niy yapıyo

Şiy

ortalaman kaç

Beş buçuk

nasılsın

Δcansu sudeΔ

İyiyim sen

sea shfhfhfhfjfjgjfjgjfjgj

Gizem Saraç

Ase xd

inşallah istediğin bir yer gelir güzel bir puan alırsın inşallah ygs den

Amin

Loading…

Ask @emreanali:

About Emre Analı:

nate ruess '18

Kayseri / TALAS

İnstagram : voxpopulivoxdei