Enes Demircan @ensdmrcn34
Enes Demircan @ensdmrcn34
İstanbul,Beykoz
Yaş 20, minyon, Fenerbahçe sevdalısı... İnstagram, skype, keek: sevimlisair. "Türkçe'de "w" harfi yoktur. Vatan savunmasını "watan" diye yazıyorsanız, öz değerleriniz işgal edilmiştir."
http://facebook.com/noserinde34
http://sevimlinindunyasi.tumblr.com/
skype; sevimlisair
instagram; sevimlisair
Saçımda aşk başkadır.
Make a gift
Güzel günler göreceğiz güneşli günler... (O ŞİMDİ ASKER)
RSS Report answers
ne zaman gitceksin askere tekrardan
14 people like this
Hos geldin bee enindeesonunda gelecektin ozletin kendini
10 people like this
enes demircan önemin ne kimsin neden bu kadar ilgi çekiyorsun ?
9 people like this
Nasıl yaş 20 lan dassak kadar cocuksun amk bebesi
9 people like this
Enes ölürüm sana yaaa <3
9 people like this
İzin ne kadar ne zaman dönüyosun?
8 people like this
iyi olmuştur :) beni tanımadın mı ?  şeyma aykul
9 people like this
geldin mi sen :) özlemişsindir aileni çok :)  şeyma aykul
8 people like this
ya asker yaa :)  şeyma aykul
11 people like this
Safak kac bitanesii? Dönünce oralardaan istiycekmis babamdan babam vermese eger kacar gelirim inan ♡ -#D
10 people like this
Enes abim çıktığın varmı?
14 people like this
elif ten hayla hoşlanıyormusun :(
12 people like this
Konuşmuyonuzmu artık ?
18 people like this
ulan aşığım sanaa bee
20 people like this
gökçe yıldızalp
18 people like this
Murata noldu ?
12 people like this
Yolunu gözler olduk abiiiim :)) hoşgeldiiiin :)) <3  Berfin Sude Çakıl ( ÇAPULCU )
11 people like this
Kimler gelmis kimler :D  Hilal koç
15 people like this
cevap versene enes (bilge)
13 people like this
Heyy ♥
hey ♥
16 people like this
Bedirhan kim :D videolu yanıt verde görelim
26 people like this
<3 daha kaç ayın var
4
22 people like this
Enes
efendiim
18 people like this
çok özledik be askerim :( <3
bende canıım
19 people like this
:O enes abii kocaman omussun ben bile 12 çok özleedik seni abicim gel artık :(
ehehehe
17 people like this