Fatma k  hasan ✅ @fatmakarahasan
Bir soruda sen sor tatlılık :*
RSS Report answers
Neden ip ucu vereyim ki :)
Kim oldunu merak ettim
beni tanisin dimi didim yani
Ya ya tanim :p
sen uyucaktın ya uyusana uykun mu kaçtı yoksa
Arkadasimla konusim uyucam
3 people like this
ahaha sesli güldüm :D
Ben gene sessiz
3 people like this
ahaha sen şimdi uyuyamazsın bu laftan sonra cnm ya :*
Valla uyuyamam sen nasi laf attin ole vayyy hic uyuyamacam simdi
3 people like this
bu kadar geri zekalılık senin için bile fazla.
Oha laf soktu kaçın :D
4 people like this
yanlış mı dedim ? :D
Anonim uykucum var anlamim ne disin
2 people like this
:D
:D
3 people like this
Profitörelci yani beni sen tanisin dimi
Anlamadim
5 people like this
Minik pandam :D
Ahaha panda didi :D
7 people like this
Ule diim :)
Sen nasi dersen ule olsun be anonim :D
3 people like this
Eski sevgiliden yeni sevgili olmz Eskiler eskide kalir ;)
Ulemi disin :D
4 people like this
Eski asklarindan biri diyelim :)
Hmm ipucu ver bakam :p
5 people like this
Haha haklısın özür dilerim :D
Hah şöyle :D
5 people like this
F+I
Amac ne ?
5 people like this
Evet diyorum :)
Deme be kimsin bakam sen unu sule :)
7 people like this
Hadi canım denemedim mi hicprofitorel O_o
Cok mu garip insanlarin denemedigi bir suru sey var :D
3 people like this
F+S
?
3 people like this
Brk onlarin dediklerini eski sevgiliden yeni sevgili olmz sn benimsin.. :)
Hadi canim :D
2 people like this
Sendeki bu inadı keciler kıskanır :D
Kıskanır :D
4 people like this
istatistiklere gore 5 insandan 2'si eski sevgilisiyle evlenirmis :)
Diyosun :D
7 people like this
pangakide otururken kim vardi yaninda? :*
Merve, sisim olan merve ayça baska sona hilalde geldin iste
6 people like this
AŞK lazım AŞK :D
Valla hemde çok lazim :D
6 people like this
ee nasıl begendin mi okulunu ?
Okul guzel iste ya bildiğimiz okul :P
4 people like this
gayelen bı foto atsana:D
Ooo simdi yoka hic yarn cekilirz ozmn atarim :D
3 people like this