Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
Sandra  ♔ @foreverangryxoxo
TEARS : Loading... ██████████████] 99%
RSS answers
daj zdjęcie czegoś, co zdziwi każdego widzącego to zdjęcie ;D
czy zdziwi, nie wiem, ale sikam haha
daj zdjęcie czegoś, co zdziwi każdego widzącego to zdjęcie ;D
2 people like this
Hej śliczna ,miłego sobotniego wieczorku :*  Boski Witkowski
oby był miły :)
Czy jest dla Ciebie miłość ? <3  ♛ # KD Książe Dawidek # ♛
tym samym co rodzina i przyjaciele, czyli wszystkim :)
1 person likes this
<3 Dla super osób <3  ♛ # KD Książe Dawidek # ♛
uaah, super jestem
1 person likes this
Lato czy zima ? ^^  I hate myself ღ ♫
lato
2 people like this
Miłego dnia ^^ + Serduszko dla obserwowanych !  ♛ # KD Książe Dawidek # ♛
Dzięki ;>
1 person likes this
Jesteś w związku ^^ ?  ♛ # KD Książe Dawidek # ♛
wolna wolna, siema
1 person likes this
Masz kogoś na Oku ?  ♛ # KD Książe Dawidek # ♛
nie mam ;*
1 person likes this
#OBS - Ulubione papierosy ?  ♛ # KD Książe Dawidek # ♛
l&m niebieskie, czerwone, forward
west ice
malboro czerwone, gold
lucky strike niebieskie, czerwone
camel
1 person likes this
Czy zawsze uśmiechasz się na zdjęciach?
no
1 person likes this
GRRRRRRRRRRRRRRRRR  ♛ Adamu$ ♛
ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
4 people like this
z czego masz największą bekę?
największą mam z ludzi, którzy robią z siebie idiotów, tylko po to, żeby inni ich lubili. Z tych, którzy wmawiają sobie, że mają depresję, bo 'to jest teraz modne'. Z tych, którzy chodzą do klasy z rozszerzonym angielskim, a nic nie umieją powiedzieć (tak, przykład z mojej klasy). Z tych 'koksów', którzy są tak naprawdę pizdami, które prędzej by palec złamały, niż że by mieli Ci coś zrobić.. Z ludzi z aska, niektórych z fb, no kurde, idiotów na świecie coraz więcej i tych NIBY fejmów. Z resztą, więcej tego, ale po co mam pisać, jeszcze mnie świat znienawidzi, bo piszę prawdę :)
4 people like this
lajkuj fejmie  #Daria.
my się znamy w ogóle?
9 people like this
dasz każdemu kto da tu lajka po 5 like ? :D  # ₩ Wojtuuuuuuuś ;*
i dlatego właśnie uważam że ask jest pojebany
2 people like this
Jaka jest najgorsza rzecz zrobiona kiedykolwiek przez ciebie?
gdyby to jeszcze tylko jedna rzecz była
2 people like this
Pipa :*  ♚ Wojtek LwG ♚
to napisała :*
3 people like this
Co robisz, gdy nie możesz spać w nocy?
wiercę się, słucham muzyki, siedzę w internecie, oglądam film, chodzę do kuchni po sok, a potem po szklankę, z której i tak nie korzystam, chodzę do łazienki i ogarniam włosy, słucham jak moja mama narzeka że jeszcze nie śpię, ogólnie sporo rzeczy robię XD
3 people like this
LAJKOWAC GO ON JEST ZAJEBISTY -----> http://ask.fm/Adamus2222
Adam, jak to Ty.. to wiedz.. że jesteś głupi XD
3 people like this
miało być z cyckami :D
o tak, na pewno
4 people like this
dasz jeszcze raz wideo ? takie same ? ;D
4 people like this
fajne cycki na wideo ;*
dziewczyny, nie trzeba już pokazywać cycków żeby wam mówili że są fajne.. hahaha ;*
3 people like this
co tam u ciebie ;*  Rafafau
wkurzyłam się, po co mi to samo wysyła ciągle :__; ludzie są dziwni
co tam u ciebie ;*
3 people like this
Jaki jest najbardziej interesujący obiekt w Twoim pokoju?
aktualnie ja
2 people like this
Powiedz jakby wyglądało twoje życie bez przyjaciela gdybyś go nie poznał + prześlij to dalej  ♛ Adamu$ ♛
Adamku poznała* ;* tyle mnie znasz a jeszcze nie wiesz że jestem dziewczyną? :D
a jakby wyglądało.. pewnie byłoby nudno, szukałabym przyjaciela/ółki :)
4 people like this