Gizöömm @gizemcalman
Gizöömm @gizemcalman
14 yaşındayım. 8.sınıfa gidiyorum.JB :*
Make a gift
Yukarı bak ve ağlama.Herkesin içinde olmaz.
RSS Report answers
Var demiştim sonra eklemem demiştim aidşflfkfkfk
Bende iyi kanka aidşflfkflkf
ne noldu allahım ya lsşkfjdşıl<joş
Şu anda hangi renk çorap giyiyorsun?
beyazla kahverengi arası bişey alişsdfgh
Hiç giymeyeceğin şey nedir?
şalvar galiba asdfghjşaisslşafkjsjdsg
ben heryerdeyim aşidslsjgcfkjxh
Benim olmadığım biryere?
qızzz  Berfin Basut
Efendiğğm canım :D
bnm ask fmim yok aslında ASDFSFADADAFA  ╭♥❤♥╯ Cafer Savan╭♥❤♥╯
Ne alaka şadlkdkfkfj
Birlikte fotoğraf çektirdiğin en son kişi kim?
Berfiğğğnnnn
1 person likes this
Olmazkiğ ama ask.fmdekileri eklemiyorum
1 person likes this
Hağğğğğğyyıııııırrrr :D
1 person likes this
iyi D: fcn var mı qnq D:  ╭♥❤♥╯ Cafer Savan╭♥❤♥╯
Var :D
Adım gizööm değil gizem aşdlkfjgjgjjg iyiyim qnq yha senden naber? :D
Eyv cafer alskdjjfhfhf
he oda senın sevglın dı zaten :D:FG:FG  Berfin Basut
Tbkde
1 person likes this
Şarkı sözlerine en hızlı nasıl ulaşırsın?
Ben ne bılem yandex mıyem?!
Sıgara ıcıyor musun?
Hayatımda 3 kez ıctım tadı harıka bence ama asla bagımlısı fılan olmam
resmini atsana?
resmini atsana?
sevgilin var mı?
tbkde asdfghjklsdfghjksdfghjk
http://ask.fm/tooinnocentgirl/answer/110676435643 ya innmasa sen fran nın kocm oldgna .s.s  ECE LACHOWSKİ
ya inanıyorum alla alla alşsşkafi<gşjd
1 person likes this