Burak Can TATARHAN @hamsterdamZzZ
Burak Can TATARHAN @hamsterdamZzZ
Dönülmez Akşamın Ufku
Tarikatın CEO'su
Make a gift
Böyle iyi mi ?
RSS Report answers
Eğer mutluluğu çizebilseydin , neye benzerdi?
Resmim iyi değildir
Gece 11 4 kopekle tek basına napıyodun amq
Bizim bebelere aqıyoduq
slm okula yeni gelen uzun boylu yakışıklı çocuk .s .s
Mrb
niye bukadar değişiksin sen ya
Değişik derken Muro başkanım ???
buldum seniii :D
Nerede arıyordun,nerede buldun ?
hani kardeştik biz dün beni gördün görmemezlikten geldin burak ? bu mu senin kardesliğin ?? kusura bakmada seni de yanlış tanımısm ! bana deger vermeyen birisine kardesim demem ben !!  Elif
Dün seni görmediğim içindir
En sevdiğiniz parçalar listesindeki ilk üç şarkı hangileri?
Kavurma Koydum Tasa
Tello
Hele Dadaş
bugün napicaksin
Panora
ruh sağlığı bozuk manyak
.ddddd
Duygularını genel olarak nasıl ifade edersin?
Yaparız bi şekil :Ddd
BİRAZ BEĞENİ VE TAKİ YAPALIM LÜTFEN SEN TAKİPTESİN UNUTTMA HADİ BAKALIM BU ARADA FOTOĞRAF GÜZEL OLMU BB :)  Serhat Arslan
tşkrlr
ilk 50 beğen takptesin teşekür ederim :))))))))))))))))) ------------ :)  Serhat Arslan
Hm ilk 90908909345 bqnrmsn ?
senin boyun kaç?
1.89-1.90
olum sana ölürüm aq tarzına köpeklerine herbişeyine
Yazmak basit.Ölsene hadi
burak bizim okula gel lütfen rauftayken hergün görüyordum seni lütfen dosyaya gel lütfen dosya koleji çok güzel bi okul
Ayıpsın kardeşim ver parasını geleyim
1 person likes this
oha piranamı besliyorsun :OOOOOOOOOOOOO
Neden ''oha'' canavar mı bu ? vampir mi ? yer mi beni ? yer mi seni ? nedir lan bu ön yargı ? ben sizden daha çok korkuyorum inan balıklar zararsız
1 person likes this
Okull
BELLİ DEĞİL
Hangi okula gitceennn
Belli değil
İsç le noldu ?
Bişey olmadı
Elif bi
İyidir
Bir yalanı ne zaman savunabilirsin?
O yalanı savunacak başka bir yalan bulduğumda
İsç ?
Konusmuyoz
babanı nerde hiç görmüyom mk sizin araba yatıo öle
İstanbulda
Doğum günü hediye listenizin en üst sırasında ne var?
Benim birine hediye aldığım nerde görülmüs sdfg
1 person likes this
Sınıfında kimi ozledin ?
Resul