Burak Can TATARHAN @hamsterdamZzZ
Burak Can TATARHAN @hamsterdamZzZ
Dönülmez Akşamın Ufku
Tarikatın CEO'su
Make a gift
Böyle iyi mi ?
RSS Report answers
bunlar kim ya nerden buluyolar seni burak of görüşme hiç bi kızla anonimlerede cevap verme
Sana ne kardeşim ya asdf
baktım.sadece baktım yani insanın içinden neler geliyor ama mal mal baktım şlkjhg
Zaa
bu gün kızılayda gördüm seni -.-
E-ee ?
neden bukadar kavgacı birisin ya kavga kötü bişey
Tabi kiii :).Ben zaten boş vakitlerimde huzur evlerine yaşlılara kitap okumaya gidiyorum hep :)))
1 person likes this
İyi niyetli gözüküp iğrenç ve aptal niyetli olmak nasıl bir duygu ?
Senin de kim olduğunu biliyorum :((
1 person likes this
iyi geceler şebek
Sana da
1 person likes this
seni sevdiğimi sana soylemediğim için bulamazsın kim olduğumu
Zaaa
la çok tatlısın piç
Burak benim hayırdır ? -ğ
ribony falan hepsi hikaye önemli olan yüzüne söylemek, gözlerinin içine bakmak, sana bu sözleri söylerken kalbimin nasıl attığını fark etmen gerek, gerisi boş gerisi yalan doollaann
Ya anladım simdi kim olduğunu ben yatıyorum iyi geceler
bu sözleri bir de yüzüne karşı soyleyebilsem...
seni sevmek yürek ister, o yürekte her kızda olmaz.
Bak gözüme girdin şimdi asdf
belkide en yakınındayımdır?
neden bu kadar acımasızsın ya
E o da insanın tabiatı
SENIIIIII ÇOOKK SEVİYORUM İYİ GECELER <3333333
Seviyorsun tabi.Ama uzaktan
ben ağızdayım derken?
Hiç ya bana mesaj atsana bir yerden
senin nasıl bi dünyan var ya
Şekilli şukullu
gözde hala seni mi seviyor (bu arada Hayır değilim)
Ben ağızdayım da o yüzden sordum
peki nerdeki barınak?, barinak olmasada olur lojmandaki köpek, kedilerde olur sıkıntı yok istediğin yere gideriz
Gözde değilsin demi
Tınaztepede okuyucam diyodun noldu ?
Yükseklik korkum var ya vaz geçtim
Kendini yakışıklı buluyomusun
Off anılar depreştii asdf yandan bakınca evet
amk biri aramıza girdi
Kafam karıstı
dalga geçme ciddi bir konu bu.Cidden gelir misin?
Ciddiyim la
sen zaten sürekli barınaktaki köpeklere yemek götürmüyormusun gitme bence başkalarıyla köpekler küser sana
Bak haklısın aslında
Hayvanlardan korkarım ama çok severim
O olmaz kardesim kusura bakma başka sefere
ama seni seven bir kişiyle gideceksin o barınağa var mısın?
VARIM ACUN BEY