Şüheda @hedalcan
xjjxxjjx
RSS Answers
Hangi meşhur kişiyle karşılaştın veya yakınında oldun?
kendimmlel
1 person likes this
bol kabuslu geceler dileğiyle  Sadist gl hf
inş cnm ya
2 people like this
çoookk ahsnajdnabgagdbagbwhwhdheuwufusbsnsjfhamNNa  Esma Nur
biliydim böyle olacahını
2 people like this
oo pp ne ajfjajzhajzmanznzbabdbabgahhBddbabxbsbs  Esma Nur
kıskandın dimi ;;;);;););)
1 person likes this
Sahip olduğun en garip kıyafet nasıl?
osjkfjdkhfh
1 person likes this
Okuduğun en son kitap hangisidir?
KIRMIZI BAŞLIKLI KIZ
1 person likes this
profildeki senmisin aq tipe bak
nE sAnDıN ;;));););
1 person likes this
sınıfta yakışıklı bulduğun erkekler ?
1 tane
2 people like this
ben kimim biliyon mu ?
anonim
3 people like this
foto :) :) <3 <3
foto :) :) <3 <3
1 person likes this
çok atarlısın kanka
bence değilim
2 people like this
En komik komedyen kim?
ujeuhjfhdks
3 people like this
asagıdaki ayakkabı fotosunu
HE KENDİME SORU SORUYOM RAHATLADINMI
2 people like this
kanka bu soru soranin kimin olduğu çok belli abdbahfja  Esma Nur
bırak sorsun kanka ksdjfhf
2 people like this
sırf o fotoyu atmak için kendi kendine soru soruyon ğdfkljgkljrejgdömdsşfsd
hangi foto amk mal mal konuşuyon
5 people like this
ırem sengul ?
ırem sengul ?
7 people like this
sanki yaptığı shop sizi çok sikliyor onun yaptigi shop sadece kendisini ilgilendirir sizi değil  Esma Nur
aynen kanka boşver
9 people like this
sevdiğin biri var mı ??
sevdiğin biri var mı ??
2 people like this
okulda mal gibi yürüyon yeminle
sevdiceğimi görünce öyle oluyom jdfhgjhhdfghj
2 people like this
güzel gızzın
niye
2 people like this
sevgilin varmı - emin can
he aşgım shgsh
3 people like this
lazım söylermisin bir
niye
1 person likes this
sevgilin varmı :3
niye
1 person likes this
severim seni iyi gızzın
:):):):):):):):):::)::):):::::)))
1 person likes this
aynurmu esmami
Esmaaa
1 person likes this