[JŚ]#MS#ANZ#Snk#GR#USR  ula @horanowa102
Lidzbark Warmiński
Jestem Ula mam 13 lat jestem wegetarianinką już 9 miesięcy :P FIRANKA <3 To chyba wszystko o resztę pytajcie :) 19.09 moje urodzinki :) FB : https://www.facebook.com/angelika.borkowska.100 Ig : http://instagram.com/horanowa102
ᗩsk ᗰe⁶⁹
RSS answers
Dobranoc;*  #MS Michał Sumera.
Dobranoc <3
<3  halosaczek
<3
1 person likes this
Miłego wieczorku życze ;* :')  #ANZ KoCiAcZek ;*
Oj nie będzie miły :'(
Trochę zaniedbałem aska, ale już wracam <3  #GR Radek Gajewski
Spoczko <3
Co kochasz robić? ;D  ♛MarcinChudek♛
Słuchać muzyki :)
1 person likes this
jak rozpoczynasz weekend? :D zapraszam do mnie *_*  فيليب
Od siedzenia do późna na internetach :)
Jak mija dzien?:3  #GR Radek Gajewski
Tak sobie chyba kostkę w prawej nodze skręciłam :'( i teraz strasznie mnie boli :'(
dobranoc! :*  #GR Radek Gajewski
Dobranoc :*
Nowe odpowiedzi zapraszam:3 + Cieplusiego wieczorku ♥  #GR Radek Gajewski
Spoczko :) Dziękuję i nawzajem <3
Siemka :D Obserwuje, mogę liczyć na to samo i kilka serduszek? + pytanie dla ciebie Czyje odpowiedzi czytasz codziennie? Miłego wieczorku "."  ♦ Krystian ♦
Hejka :) Oczywiście :) Różnych osób :) Dziękuję i nawzajem :*
Jak sobie wyobrażasz wakacje 2015? :3  ♥.ρ я ι η ¢ є TeQuilla.♥
Jeszce sobie ich nie wyobrażałam byłam zbyt zajęta swoim zdrówkiem :)
Tolerujesz związki tej samej płuci ? xdd zapraszam ;D  #ANZ KoCiAcZek ;*
Tak toleruję :)
Miłego wieczoru , nocki ;* Kolorowych milutkich erotycznych snów xD Jak już ktoś idzie spac ;D Bo ja to internetów piluje ✌❤  #ANZ KoCiAcZek ;*
Dziękuję i nawzajem :* Ja tez pilnuję internetów <3
Lubisz banany ? xD ❤  #ANZ KoCiAcZek ;*
Bardzo :D chyba skręciłam kostkę :'(
Z czego byś sie dzisiaj ucieszyła? ;)  ♛MarcinChudek♛
Z tego jak by napisali nam że nie ma historii jutro :)
2 people like this
Łapaj <3 i uśmiechnij sie ;*  ♛MarcinChudek♛
Dziękuje <3 <3
2 people like this
U ciebie też taka ładna pogoda ? :D Jak tam w szkole bylo ? Dostałaś jakąś uwage czy coś ? xD Zresztą #ANZ są grzeczne i mądre to pewnie same 6 są ❤❤ Zaparszam do mnie ;*  #ANZ KoCiAcZek ;*
Tak też :) Nie nie dostałam uwagi ale pan od niemca się do mnie przyczepił bo nie miałam pracy domowej :D
Lekcjee odrobine ?!? Za raz sprawdze Ci zeszyty i wgl ! :* ❤❤ Zapraszam  #ANZ KoCiAcZek ;*
Właśnie je odrabiam :) Ok to sprawdzaj :** <3
Dzień dobry<3 Miłego dnia życzę;) Nie zapomnij o mnie;)  #MS Michał Sumera.
Dzień dobrzy <3 dziękuję i nawzajem :* Nie zapomną :*
ak brzmi tytuł horroru, który najbardziej Cię przeraził?  فيليب
Obecność :)
1 person likes this
Twoja ulubiona gra planszowa?  Doggy
Nie gram w gry :)
2 people like this
Siemka ;* Czo tam ? :D Jak tam dzień Ci minąl ? Zaraszam do mnie ❤❤❤  #ANZ KoCiAcZek ;*
Siemka a wszystko dobrze :) Miałam dzisiaj na 9:00 i tylko 2 lekcje :)