#W.Di6do9=) @hwdu

You have to login to ask this user a question.

RSS Report answers
10 like dla niego ‎@tenczowymis 15 dla cb <33  Justin
Haha spierdalaj ;)
1 person likes this
Witam :* Jak mija dzioonek? :* ♥  #PL#AB Aleksandra Bartocha ❥
Normalnie.
2 people like this
To miłego oglądania :3  Roszpunka ;3
Dziękuję.
1 person likes this
Oks. Jakich głupot? :P To miłego kibicowania ;)  Roszpunka ;3
Idę tylko obejrzyeć nie kibicować;)
1 person likes this
Iks deee :3 Dobrze w przez fesa :P  Roszpunka ;3
Dobra ide mecz oglądać nie będę takich głupot pisał.
Iks dee Xd.
1 person likes this
A jak byś chciał? ;)  Roszpunka ;3
W przez fejsa haha ;)
1 person likes this
Ooo.. pocieszałabym Cię :P  Roszpunka ;3
Ale chyba nie przez aska :)
1 person likes this
Haah ;D Okeey ;) Uwiąż żeby nie uciekł :3  Roszpunka ;3
Opłakiwał bym go chyba z rok ;D
1 person likes this
Hehe xD To spoko :3 A co tam u Ciebie? ;)  Roszpunka ;3
Kurde psa nie uwiązałem zaraz wracam ! ;D
1 person likes this
Nie leżałam!! :P Chociaż prawie padłam.. ze śmiechu xd  Roszpunka ;3
Dokładnie to niewiem bo piłke z krzaków wyciągałem.
1 person likes this
Pogoda rzeczywiście do kitu :/ Na piłkę się nie pojeździ :c  Roszpunka ;3
No jeszcze całe wakacje, ale i tak dzisiaj grali$my u nas pod remizą ;)
1 person likes this
Czemu dziwnie?? :P  Roszpunka ;3
A no np pogoda ;D
1 person likes this
Dzięki :3 Ja to same fajne gleby zaliczam xD Chociaż tak w sumie to ja nie leżałam :P Stanęłam a między nogami mi skuter się położył xD Hahaha xD Ale beeekaa ;D  Roszpunka ;3
Dobra, dobra ty mi się tu już nie wykręcaj.
I tak widziałem że leżałaś;)
1 person likes this
Cieszysz się z Wakacji?? :D  Roszpunka ;3
Noo bardzo !;)
Ale tak dziwnie jakoś...
Ps: Fajna gleba ;D
1 person likes this
Jakie jest najpiękniejsze, odwiedzone przez Ciebie miasto?
Krężoły ( pętla )
1 person likes this
Lubisz mnie za... Zadaj wszystkim obserwowanym :)  Roszpunka ;3
Za to że, hymmm.
Dobrze grasz w piłkę :D
1 person likes this
Jaki było ostatni film, którego nie zdecydowałeś/aś się oglądać?
Troja.
Chciałbyś nadal chodzić z Olą?
Hymm ;)
Priv !
1 person likes this
masz uzależnienia ?
Nie.
2 people like this
Wolisz nieśmiałe czy odważne ?
Każde są fajne :D
2 people like this
kto ma w ryj ?
Ty ?
1 person likes this
Masz teraz dziewczyne ?
Nie
1 person likes this
Jakie plany na jutro ?
Nwm
1 person likes this
skąd jesteś ?
Zzz daleka....
Krężoły .
2 people like this
Siemka. !
Narka.!
1 person likes this