ilaydaa ✌ @ilayda368
Merak ettiklerin ;)
RSS answers
salakin teki zaten o mal
Susarmısın
3 people like this
ayrildinizmi bosver onu
Of
2 people like this
ayrildinizmi ?
Hala anonimsin
4 people like this
la malmısın düzgünce cevap versene
Anonimden cık cevaap vericem canısı bu durumda mal gibi davranan sensin
3 people like this
ne ayrılması ayrıldınızmı la ?
Kimsin be
2 people like this
Noluyo laaa
??
3 people like this
ilayda kanki ayrıldınız mı ?
Kimsin??
4 people like this
itiraf
Hersey guzel filan olmiyacak.
5 people like this
Ayrılmıssınız
Kescekmisin artık sanane bundan?
5 people like this
seninki,ayrıldınız galiba?
Uza şurdan
4 people like this
Foto :D
Gülüşüm 😍
Foto :D
5 people like this
bana yavşıyorda
Kim?
4 people like this
en çok vakit gecirdigin arkadaslarin?
Baya var ajsjs 😃😊
5 people like this
İnsallah sınavın iyi gecmistir??
Saol canım iyiydi 👍😃
7 people like this
Suheda yı analt (fotolu)
Suheda yı kac kere anlatıcam ajzjd
6 people like this
ilayda Kanka :d  Ayhan Öztürk
Efendiim kankii 😃
5 people like this
He He biliyoz bi zherleyi
Ahahahaha biliyomus canısııı ne biliyon da konusuyon guldurme;))
5 people like this
Bu hafta teog dimiiii
Maleseff 😨😭
5 people like this
Fotoo
Yokkii 😃☺😃
5 people like this
ilayd nirdasin .d  Hakan Oztrk
Senin gibimiyiz ajsjs canın ders calisiyodu ahshs ^^ Dd
5 people like this
kilitli ekranın.
Al ajsjwb
kilitli ekranın.
7 people like this
hakan ne alaka
Nası ne alakaa ?
4 people like this
Ayhan öztürk ?
Oo ayhan :dd ayhani çok severim ya kardeşim okulda hep yanima gelir nabersin yenge filan asjjd çok komik esprileri çok soğuk olsa da ajsjs :)) hakanin kuzeni ya bu sene daha da çok sevdim onu .d hep yanindayim kankicik iyiki varsiin :D
5 people like this
Nasıl seviyoruuum nasııııl :** <333
:** <333 ^^
7 people like this