ilayda @ilaydai
Cogunuz anonim olarak kufur edecek kadar adamsiniz :)
RSS answers
neden tersliyosun ki sadece soru sordum ve cevabını merak ettigım bi soru :)
Fazla merak iyi değil
Tüm zamanlarda en çok çalıp duran şarkı hangisiydi?
Bilmem
selam bayan japooooon :D  nuran öztürk
Selam canimm
sener sana yeniden cıkma teklifi etse barısırmıydın?
Sanane
Bir müzik enstrümanı çalıyor musun? Ne çalıyorsun?
Hayır
çıktıgınız var mı janisi :D
Yok
canım :D
Anonim:D
Janisiii :D:Ddd
Anonim:D
Şu anda seni en çok heyecanlandıran ne?
Hicc
çıktığın varmı ilaydacım
Hayır
Köpek ve kedi yavruları sence sevimli mi?
Yezzz
prenses nabeeeeeeeeeeeeeeer :**  nuran öztürk
Iyimm hayriye seeennn:***
Seneri hala Seviyo musun
Öğrenmek istiyosan mesaj atarsin
Burçlara inanır mısın?
Bazen
Kfkcnedkfl
Tabikide oylee :D
Foto atsana
Atamam
Aynen doğru tabii ki hatırlamadın mı
Hayir
En büyük pişmanlığın nedir?
Herkese güvenmek
Ben servisteydim sende yürüyodun kipanın orda
Doğrudur
Naber geçen karsılasmıstık yazıyım dedim
Nerde karşılaştık? ?
Boş bir adaya giderken yanına alacağın üç şey nedir?
Yemek yemek yemek sjsjjsjs
Doğum günün kutlu olsunn :)))
Teşekkürler:))
Boşver seneri lan sen daha iyilerine layıksın :D Allahın çingenesi
Ayrıldık diye arkasından konuşmaya izin vericem diye bişey yok doğru konuş sanane ki Allah allah
Şu andaki evinde kaç yıldan beri oturuyorsun?
15 gün oldu :D
Hangi ülkeyi ziyaret etmek istiyorsun?
Fransa