Ufuk Dede @insonmania
Son altı ay :)
RSS Report answers
nilay ?
hangi
1 person likes this
amk :)
by
2 people like this
izmite gelecekmisn
evet
2 people like this
neden gidiceksin
araba alcam askerden gelınce dedeciğimi görmem lazım o yuzden D::D:
1 person likes this
nereye gidicen cuma gunu
giresun
Ozlettn cnm
hımmmm
Yirim sgnkfhj
yiiii
yarın çarşıya incekmisn.
belli olmaz cuma gitcem zaten gene
heyy askerrr :)  Çağla ada dinç
he canım :D
Gökmen kılıç ?
kardeş
1 person likes this
Receboo?
kardeşşşş
Aleyna gaye ünal?
tanımıyorum
'Sen Musa'nın çocuğu olamazsın!' 'Bu, Senin Kitabında da Yok' Kahrolsun israil arkadaşlar :( Elimizden hiçbişey gelmiyor en azından bunu yapalım :((  Tugba
bsg
1 person likes this
büşra ŞAHİN?  ヅ♪♫ ♪ BÜşRa ♫ ♪ヅ♪
mal kendını nıye soruyon bana
heyyyyyyyyyy
evet
bn seni çok sevıyorum <3
by
Ramazan seni çok seviyorum seviyorum seviyorum seviyorummmmmmmm :) <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
ne dıyon mk
sıkıldımmmmmmmm mm m mm mmmmmmmmmmm
dogal :D
Beğenenleri Takibe Alıp Son 4 Yanıt Beğenir Misin ? ♥ Bende Dahil ?  # Melek Nur Yılmaz ^^
tmm
7 people like this
@  Büşra.
sal da
En son ne zaman yeni bir şey denedin?
hep :D
soru sor :D  ESRA HANIM
kime :D
Takiptesiin ^^  Büşra.
tşkkr
İtiraf ? :3  Büşra.
cıks
Bunu Beğenenlerin Son 2 Yanıtı ? :3  Büşra.
tmm
3 people like this