Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
blondii✨ @izaabela69
snapchat------>izaabelaxd
RSS answers
Masz chłopaka?
Nie mam
Masz juz swój pierwszy raz
Nieee
1 person likes this
Gdzie jutro idziesz
Nie odpowiadam na takie pytania
1 person likes this
Czemu nie jestes lubiana
Wsumie to nie wiem czy jestem lubiana xdd
1 person likes this
Lubisz sie malować i dodawać sobie lat ta tapeta???
Lubie
2 people like this
Jestes lubiana
Nie
1 person likes this
Myslisz ze będziesz tańczyć z Dawidem czy Myrasem????
Z nikim
1 person likes this
A jakby ciebie Dawid poprosil o chodzenie co byś odpowiedziala???
Jestem ciekawa kto takie pytania zadaje.:)
Wiesz o tym że podobasz sie Dawidowi???"/?
Nie
Twoja mama miała 16 lat i zaszła w ciaże ?
Co cie too. Nie bede odpowiadala na takie pytania na asku
Pienknosci pozdrawiam
Oki dokii,wzajemnie:(
1 person likes this
Fajna dupe masz blondii
Okki
1 person likes this
Dobranoc kiciu piekna✌
Dobranoc anonimie:*
2 people like this
Ja mam 179 cm XD Z chęcią oddam 10cm XDD :*  mam to w dupie
Dobra lasia!:*
5 people like this
pokazesz ? :D
Jutroo;)
5 people like this
Nie widzialem dziewczyny żeby miala 180 i jescze miala wysokie buty a ty jak tak to kogo??
Widzialam
6 people like this
obserwuję :>  #T Tarczownik
Co to hahah
Ona jest taka cudowna rozpala i wciaga hahahahahaha✌️✌️
obserwuję :>
3 people like this
To byś byla strasznie wysoka
Wiem heheh
4 people like this
Podaj osoby wysokie ze swoje klasy
Dawid moj bog,Jowita,Myras i nwm kto tam jeszcze
4 people like this
Chciałabyś byc wyższą???
Jeszcze moglabym te 4cm urosnac ;)
5 people like this
Tego ci nie mogę powiedzieć kiciu
Oczywiscie ze mozesz
2 people like this
obserwuję :3  szybkyy ⊰♥⊱
Szybki jestes
2 people like this
3 gim
A,b,c?
2 people like this