Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
Mikołaj♥ @jadzkaelo
tak
RSS answers
Słodki.! ♥  Berry and #DrB #RR Melody ♪
Wy bardziej <3
220 people like this
Czemu Mikuś smuta? :C <3
Taki dzień :(
222 people like this
Ogladam horror i strasznie sie boje, idziesz ze mna dzisiaj spac? :c  #N ★иιєиσямαℓиα♥
Chciałbym:(♥
237 people like this
podoba ci sie jakas dziewczyna ? odpowiec szczerze .  #W #MCGMkara:**
Podoba i to wiele :(
224 people like this
mikołaj , najsłodszy z najsłodszych :)  #W #MCGMkara:**
Kłamcy :( ♥
217 people like this
powysyłasz dziewczynom <3 a chłopakom =D ?  ऋतुओं
Tylko moim kochanym dziewczyną <3
226 people like this
Kto mi kakałko zrobi ?? ;c  Julka *.*
Ja ci zrobię misiu , wszystkim zrobię <3
187 people like this
Spośród tylu ładnych dziewczyn czemu wyslaleś mi serduszko ?  Fleur Rebelle ;*
Wszystkie są ładne na swój sposób <3!
394 people like this
Nie chce mi sie wierzyć że nie masz dziewczyny :/  #W#AZ#ZŁ Weronika Brzumowska
szukam tej jedynej , może to przeznaczenie ? <3
364 people like this
Kto wygra Top Model 2014?
Michał Baryza, albo Osi ♥
366 people like this
za ile kupiłeś aska jadzki? XDD
Kto chce kupić mój ? <3
mam zamiar załozyc nowy żeby zacząć od nowa z wami <3
348 people like this
Mogę byc twoją księżniczką ? <3 hii  #TB #BN #JP ♂♀ 《HI¥OK¤ ❻❾
chcecie?<3
454 people like this
masz dziewczynę..?!
Sam jak palec :(
426 people like this
daj jakiegoś gifa :*
daj jakiegoś gifa :*
375 people like this
Co tam mój misiek porabia bo mi zimno :( :*  MJuleczka #Dvi #HUG #MCGM
Przytulić ? ♥
337 people like this
Polakkujesz? :*  ANIOŁEK ❤ !
polajkuje wam <3
311 people like this
Lubisz wkładać?  Mokra Jamka
zboki♥
289 people like this
teskniłeś ?  #W #MCGMkara:**
tak <3
275 people like this
Misiek daj fote ♥  *TYŚKA*
Misiek daj fote ♥
332 people like this
Hehe ty jestes bardziej słodki ;*  •Little•Bad•Angel•
kłamcy;(
304 people like this
co porabiałeś cały dzień ? =D  #W #MCGMkara:**
dużo rzeczy a wy?♥
294 people like this
Jak mija dzionek ? :D  Mateuszek ;D
Bardzo dobrze a wam misie <3 ?
288 people like this
Obserwuję ;3  † Aиgєℓαα †
Ja zaobserwuje wszystkich z tej odpowiedzi ! <3
292 people like this
Powysyłasz <3?
powysyłam wam mordeczki moje <3
287 people like this
popytasz troszku ?  #W #MCGMkara:**
popytam was słoneczka <3
264 people like this