Julkaa ;* @japeczkaaa
Pytaaaaać !
RSS answers
Siemka, polajkujesz ‎@Michaszek667 ? Z góry bardzo dziękuję i jeśli nie, to mocno przepraszam.
Już xd
4 people like this
Daj zdjęcie w spódniczce
No na pewno ;D
Daj zdjęcie w spódniczce
7 people like this
DAWAJ FAKTY :*  Boruciarz7
Hahahaha potem :*
4 people like this
Jak niedziela mija? :3  #Bartek_II
A bardzo dobrze :D
7 people like this
HEJ HEJ :D Biorę udział w konkursie fotograficznym i walczę o 3 miejsce i baaardzo mi zależy na lajkach ^_^ zostawisz 1 (y) pod tym zdj ?? z góry dziękuję:** https://www.facebook.com/401762699860125/photos/pb.401762699860125.-2207520000.1424434495./825375884165469/?type=3&theater .  Natalka ;3
Nie, ale powodzenia :)/K.
6 people like this
Kiedy urodzinki? :)
9 marca :D
6 people like this
Selfie?
Selfie?
6 people like this
Moja mordka nie potrafi głosować :c/K.
5 people like this
Faktem jest, że...
Że Julka mnie kocha :d /K.
5 people like this
Jaki film polecasz na dzisiejszą noc?
Zostań jeśli kochasz, Ostatnia piosenka, Wciąż ją kocham /K.
7 people like this
Zabije Cię za to zdjęcie ! ;((( ;** <3
Kimkolwiek jesteś nie pozwolę zabić Julki! :* / K.
5 people like this
Gdyby można było wybrać kolor oczu, jaki byłby Twój wybór?
Mój kolor oczu mi sie podoba :)
6 people like this
Obserwuje <3 fajny ask  #CREIV | HeadOpener |
Dzięki :D
5 people like this
O jak miło <3 :)
9 people like this
SIEEEEEEEEEEEEEMANKO XD  Michał
No czesc ;D
8 people like this
Kto jest twoją Walentynką?
Takie kochane ! <3
Kto jest twoją Walentynką?
17 people like this
Wstajemy!
Nie spie od 6 :)
12 people like this
Miłego dnia.  Przemyślenia szaleńca
Dziekuje ;)
12 people like this
Jakie jest Twoje największe marzenie? ;>  DarkAngel
...
9 people like this
wstaw zdjęcie chłopaka którego najbardziej lubisz ze znajomych ;)
Ta i co jeszcze ? XD
10 people like this
Fakty poproszę :***  Patrycja.
1. Patrycja
2. W moim wieku ;)
3. Kuzynka Darii ;)
4. Nie masz chyba chłopaka ;D
5. Bardzo ładna ;*
6. Śliczne zdjęcia !:)
7. Masz siostrę :)
8. Dawno się nie widzialysmy ;(
9. Ostatni raz Widziałam Cię w odpust ;)
10. Trzeba to zmienić ;*
11. Więc jak będziesz w Kucz to pisz :*
12. Znamy się już jakieś 2latka ;p
13. Wakacje <3
14. Nasze roweryki <3
15. Trzeba zrobić powtórkę !;*
16. Bardzo Cie lubię :*
17. Koniec :*
17 people like this
5/5 like + obs/obs? :)  Ganja Mafia ♥
Zacznij :)
15 people like this
heej :) pomozesz w zakładzie ? musze uzbierac 1000 lajków pod odp :) lajkniesz ostatnia odp :) z góry dzięki ! to tylko jeden lajk :* ‎@nikolka_s
Proszę :)
14 people like this
25/25 like?  Paul Pogba
Ja już :)
13 people like this
Kto ci się podoba ^^^^^^ ?
Nikt :)
14 people like this