☆╮☺Aneq✩➴☆╮
Latest answers

Jak minął ci dzień? :))

Jak mi mija dzien?
Zajebiscie leze w szpitalu ciagle jakies badania kucia ja pierdole dosyc tego : (

View more

Dodaj Gifa i zadaj to pytanie każdemu kogo obserwujesz ;]

Patka

Juz biegne 8 razy..

View more

jestes spokojna czy raczej nie?

Nieee

View more

Z którego zdjęcia jesteś dumny/a?

Miłego dnia ♥

Ojj dla mnie on nie jest mily
NIE NAWIDZE SZPITALI !!!

View more

#OBS Ulubiona nutka?

LudwikLuj

DISCO POLO

View more

Dobranoc wszystkim ;))

LudwikLuj

Ja dopiero ide spac, a Ty mi piszesz dobranoc .. yol

View more

Dasz jakąś sprośną rymowankę? hihihi

#HäșžTãğ Kardashian

Spierdalaj
Sprośna nie?
Hihihi

View more

المستفيد من #الحب مش الولد #ولا البنت #شرگة_الاتصالات #Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Aha

View more

Skoro Kevin był sam w domu to kto go kamerował? :o

#PLNY Rudy

moja stara

View more

Za co dasz prezent? :D

Za 70 like i 5 pytan ; )

View more

#Obs Z czego bierze się wielkość człowieka, z serca czy rozumu? ^^

Q

A co ja wrozka?

View more

musiałbym być tobą ;)

Kuba Kontowski

Wiesz ja nie mam czerwonej mordy jak burak i nie jestem gruba jak swiniak , hahaha :*

View more

no ja też się zastanawiam dlaczego nie śpisz ;)

Kuba Kontowski

Ssij pale to potrafisz najlepiej ;)

View more

a będziesz mnie gonić pizdo ? xd :3

Kuba Kontowski

Nie mam zamiaru , wiesz ze o tej porze takie niedorobione dzieciaki jak Ty .. powinny spac? ;)

View more

ojojoj mam się bać ? haha

Kuba Kontowski

Spierdalaj kutasie ;)

View more

Kocham Monike <3 ale ona mnie nie :( poradzicie coś ?

Kuba Kontowski

Wez kurwa Kontowski idioto jebany spierdzielaj i nie rob mi spamu bo Ci zakurwie w ten pusty leb i sie skonczy DZIEN DOBROCI DLA ZWIERZAT

View more

Ile osób obserwujesz ? - zadaj to pytanie wszystkim osobom, które obserwujesz! =D

Panta Rhei

151900

View more

Ty i ja powinniśmy... (zadaj to pytanie obserwowanym ) :)

Nie

View more

#obs Co ciekawego cię dziś spotkało? ;D Miłego Wieczoru! =D

ϟ -KωΔŚи¥-

Nic w sumie :3

View more

sory pewna osoba mi się wjebała na aska xd

Kuba Kontowski

Chuj mnie to obchodzi ; )))

View more

Dobranoc ;* Kolorowych snów???

♥ღKISS_ME_BABYღ♥

I po chuja tyle tych znakow zapytania piszesz hmm
?????
IDIOCI

View more

nie umiem jeździc na bmx'ie i udaje ze cos umiem bo jestem ciotą ;/

Kuba Kontowski

Spierdalaj i noe spamuj idioto

View more

dlaczego jestem debilem ?

Kuba Kontowski

bo masz najebane w glowie

View more

Loading…

Ask @japierdolekurwamac987654321:

About ☆╮☺Aneq✩➴☆╮:

ANKA ,15 LAT gdzieś tam w zachodniopomorskim