Jetmir @jetmirhoxha
toronto ontario
Shit happens, so what deal with it.
Ask me a question
RSS answers
Who was the last girl you fucked??
I havent gotten it in for decades yo
Let's work out together, if you know what I mean ;)
You're not ready for this
I want you.
get in line
Do you still talk to any of your exs?
only the cool ones
Niggaa
waddup son
Lemme give u some birthday sex ;)
naaaaaaaa
One day u will realize.
realize what?
Who's tits fam????
ALL DA TITS!
Titties or booty fam?
I've had tits before they alright.. BUT DA BOOTY????? THE BOOTY IS OP!
I swallow.
ew gtfo i dont even know you
Wanna know a secret
k
Any cute Asian friend you have? If so name them
The cutest of them all is still DA DENNIE !
Name 5 too Asian guy
Ling Ling and Sum Yung Hoe
Have you ever played tennis?
Naa but i played with DEEZZZ NUUTTZZZ
Does she swallow the kids?
Who is she? i aint got no girl to swallow the kids
Yo Jet Yo Jet
waduppp ???
What makes you cry?
when you trying to maintain a diet and your parents come home with 2 tubs of nutella
I MISS YOU
i miss me too
who's hero... lol
Me DURRRRR
why'd u change ur twitter name to hero? wtf
IM A FUCKING HERO BROOOO
Haha I can't totally see that.
ass :(
Lmao a Yeti on skates. I gotta see this.
ill be slipping and sliding everywhere
Ur white das why
Soft ill learn to skate and be the next tony hawk
Yeee with ur long ass legs!
YEYE dunking on mans all day! but i aint a baller :(
Das good, baby steps.
Fuck that i take leaps !