julia @julka633
przecież znasz mnie lepiej
RSS Report answers
wstalas juz?
no miłego dnia haha:)
20 people like this
Jak wam się układa ?. :* <3 *.*
bardzo dobrze:)
38 people like this
Eryk jak do ciebie przyjedzie to gdzie będzie spał??
rozmawiałam o tym z mamą i powiedziała,że u nas tylko w innym pokoju haha
42 people like this
czego się najbardziej obawiasz? :)  ★robsiol
myślałam,że umre jak go wczoraj zobaczyłam:(
najlepszy
czego się najbardziej obawiasz? :)
42 people like this
teraz dopiero widać jaka jesteś naprawdę. ;) 11 latka może wiedzieć więcej o życiu niż 90 latek, ale przecież Ty tego nie zrozumiesz. :))
haha nie zapominaj sie,uważam,że wytrzymałam długo nawet wydaje mi sie,że aż za długo znając siebie,hahahahahahh 11 latke porównujesz do 90 letniej osoby która przeżyła wojne i rzeczy o których ty nie masz zielonego pojęcia bo urodziłaś sie w czasach gdzie masz już tak naprawdę wszystko zapewnione i nie musiałaś sie martwić co będzie jutro? co 11 latka może wiedzieć o życiu matka jej iphona nie chce kupić i dla niektórych to już jest koniec świata może są niektóre wyjątki,że dzieci są źle w domu traktowane,albo są w domu dziecka ale to nie znaczy,że wiedzą więcej o życiu bo znalazły sie w jednej sytuacji a nie,że przez 90 lat w kilkunastu
51 people like this
Co cenisz u ludzi ? : D  DIΔMENTOWΔ ✿✬
jakie cechy charakteru cenisz sobie w ludziach
chyba lepiej cnie
ale przecież masz 11 lat i tylko takie osoby do mnie piszą
fuck my life
40 people like this
Julia czemu jesteś niemiła??; (
leczcie sie
cały czas gadacie coś o mnie albo o eryku
haha czy wy tego nie rozumiecie,że my to mamy w dupie
może jak już kogoś oceniacie to zacznijcie najpierw od siebie
co z tego,że mieszka w usa skoro wraca do polski
jakby chciał być z którąś z was to jestem w 100 % pewna
że żadnej z was nie przeszkadzałaby odległość
ale i tak byłybyście z nim tylko dlatego bo jest przystojny
i niestety jest tym głupim fejmem na którym mi akurat nigdy nie zależało
wy go dzieci nawet nie znacie a kochacie i powiedzcie mi
co jest gorsze to,że nie mieszka blisko czy to,że jesteście zwykłymi materialistkami
47 people like this
ciekawe czy jeszcze z nim będziesz zanim on do tej polski przyleci.Nie wiem czy wiesz ale mu laska loda zrobiła ....
zamknij ryj
38 people like this
Masz do kogo się przytulić?
mam, ale i tak czekam na mojego eryczka:*
45 people like this
będziecie rozmawiać dzisiaj na skype?
nie wiem bo wczoraj mnie praktycznie cały dzień nie było i dzisiaj raczej też
45 people like this
Uważasz, że masz silny charakter ?  #MACIO #MAŁA #ŚWINIA
no i to bardzo:)
45 people like this
chciałabyś zagrać w dlaczego ja? XD  ★robsiol
pragnę , to moje marzenie <3 / Eryk
54 people like this
Co robisz w Katowicach ?
chyba mieszkam
58 people like this
ich dwuch kochasz bardziej niz rodzine?
nie przesadzaj rodzina jest najważniejsza ale rusin przyjaźni sie ze mną od 15 lat i wszyscy u mnie w domu go bardzo dobrze znają i strasznie lubią więc tak jakby sie do niej zaliczał zobaczymy jak będzie z erykiem mam nadzieje, że podobnie:)
54 people like this
co najbardziej lubisz w Eryku, a co w Rusinie? wymien chociaz po jednym przykladzie, czy cos ;3
w eryku to, że sie nie poddaje
a rusinie,że nigdy sie z nim nie nudze i zawsze mamy jakiś temat
53 people like this
co byłabyś w stanie zrobić dla eryka?
dla nich zrobiłabym to samo tylko, że eryk to mój chłopak a rusin przyjaciel
52 people like this
wszystko, czyli oddala bys za niego zycie?
wszystko czyli wszystko :)
52 people like this
co bylabys w stanie zrobic dla rusina?
wszystko w każdym znaczeniu tego słowa
53 people like this
gasacie dzisiaj na skeypie ?
no tak
41 people like this
Twój ulubiony przedmiot w szkole? ;)  Michał Seremak ஐ
biologia
47 people like this
Jaki masz skrót na Ask'u bo chce dodać do nazwy bo cię bardzo lubię :D  #BLN #JML Zuza Meduza
jml:)
51 people like this
o jezu julka mi polajkowala!!!! :O:O:O:O  111
kolejna haha kc moja madzia:(
54 people like this
Znasz jakieś bln już? Wymień imiona albo nazwiska albo coś : 333
natalia, oliwia, paulina, karolina, wiktoria jeszcze pare ale wszystkich nie zapamiętam xd
51 people like this
mowicie do siebie kotku itd. jak gadacie przez skypa?
sami to tak a z bln to nie haha:)
53 people like this
gadacie na skeypie jeszcze ?
tak podajcie skypa
56 people like this