Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
Fırat @kamyonci
Anonim Olmayan kızlar 1234556790 adım öndedir
RSS answers
Biriyle ilk buluşmanda ilk dikkatini çeken nedir?
kokusu
8 people like this
iPhone için Ask.fm uygulaman yüklü mü?
siktir lan
Diğer her şeyden daha çok değer verdiğin şey nedir?
Sen
1 person likes this
sefgiliiiimm <3
efendiim ;)
5 people like this
selam :)
as
7 people like this
selam
as
6 people like this
naber aşkitt
aşkit?
3 people like this
çıkalımmıı
nerden?
2 people like this
fırat kagıt makas :D
:D
1 person likes this
oha taşşşşşşş
saol canım
1 person likes this
HEYYYOO :D  Beyza Nur
hello :D
5 people like this
mucck
öpücük
4 people like this
şu kızları sal başından
:D boşver sen onları gel sene dolaşalım :)
4 people like this
bu arada canımı cok sıkıyosuun
niye lan
4 people like this
bende ayynıı :)
hıım güzel :)
2 people like this
nabıyossuun :))
müzik sigara sen :)
2 people like this
aşkımmm <3
sevgiliimm <3
2 people like this
İyi be of tamam gidiyom biri azmis sen bana patla karisti ortalik :/ c
-
2 people like this
Ya ama yanlis anlasildi anonimler karisti ya :/
o zaman anonim olma mk
2 people like this
bir fotonsa yarran kabarmış
gel ye amk
2 people like this
naporn
porn ?
2 people like this
Onu ben sormadim cm olayini sacmalama ohaa :O
tamam
3 people like this
çok sertsin :(
eyw
3 people like this
:S ?
sg.
4 people like this