Myszka :3 @karolinaborek111
Myszka :3 @karolinaborek111
Głogòw♥
Koszykówka <33333333
Make a gift
❤ Loading... ████]]]]]] 69%
RSS Report answers
Jaką cechę charakteru cenisz najbardziej?
Cenie zjebów <3
4 people like this
Jak sie ubierasz jutro?
Normalnie xd
3 people like this
#obs. Milego dnia :*  Hoduś
Ja też *-*
5 people like this
Co najbardziej lubisz zjeść na poprawę nastroju?
Czekolade *-* <³³³³³
4 people like this
Dasz jednego lajka każdemu, kto polubi tą odpowiedź :) ?
Ocxywiscie <3
5 people like this
co wy macie z tymi balonami ??O.o
Hwhehe bo dzis zrobiliśmy sobie dzień balonów ^^
4 people like this
co tam
Pacie co wysłał mi kuba *-* <33333333 kc ;****
co tam
4 people like this
Siemka, zaobserwujesz mnie i dasz moze troche like ? Oddam Ci tyle samo odrazu, dzieki i milego dnia.  SEEKAT
Masz ja taka dobroduszna ^^ ..... hahahhahah
4 people like this
kto ci najberdziej spami aska
@Hoduś <33333 Spammmm
5 people like this
Masz ładne nogi idz w obcasach :)
Jprdl no już ide w tyh obcasach -,-
4 people like this
Które zdjęcie najlepiej opisuje twoje miasto?
Wszystkie ^^
6 people like this
ło już 16036 lajków szalejesz ^^
16025 no ale dobra ;p
6 people like this
no i co
Jak to bedzie wygladac ?? O.o
6 people like this
Spodniczke,biala koszule,koturny
No wiem ale kuzwa bedzie tak ze bede jedyna z mojej klasy w koturnach
8 people like this
Co ubierasz na poczatek roku?
Nw czy iść w spodniach czy w spodnice
Do spodni biała koszula air max lub nike trampki
Do spodniczki biała koszula i koturny
I wlaśnie nw co :( ,........ kto pomoże ??
Zadawajcie pytania i pomagajcie mi wybrac =)
7 people like this
co ci poprawia humor ??? :)
Kamila kocham cię boze paczcie co ta idiotka napisala na moim balonie hahahha
co ci poprawia humor ??? :)
5 people like this
cr
Nudziło mi sie =)
cr
6 people like this
czemu jesteś taka ładna ?!?
Nieee jestem ladna
7 people like this
10 like pierwszym 3 osobom a reszcie po 5 ? :))
Ok ;)
10 people like this
Buzi :*  Hoduś
Słodko *-*
6 people like this
Hej,dasz kilka like? =D jak Ci się spodoba to zaobserwuj, a jak nie to przepraszam za spam :(  Hoduś
Pewnie ze ci dam hodus ;***
5 people like this
Sebol nie zdał jakbyś chciała wiedziec . Pozdro
Ale jest jako 3 gim ;)
5 people like this
Miłego dnia życze <33333  dzyndzelek888
Wzajemnie *-*
5 people like this
wymien chłopaków fajnych z 3co bedzie teraz ? ;p
Iwan , kuba, filip , sebol
5 people like this
Dasz 3 pierwszym osobom 10 like? (> ‿◠) ✌
Ta
9 people like this