Kasia Majda @kasiak41
pytaj :)
RSS answers
Jak się zachowywać podczas pierwszej randki?
naturalnie
1 person likes this
Jaki jest (lub był) Twój ulubiony przedmiot w szkole?
matematyka
3 people like this
Co Cię naprawdę denerwuje?
ludzie
6 people like this
Siemanko, zobaczysz moją ostatnią odpowiedź i odpiszesz? UWAGA, nie chcę żadnych lajków ani nic, chcę tylko zwykłą poradę.
już patrzę.. anonimie
2 people like this
Popytasz , polajkujesz ? Z góry dzięki , i sorry za spam :) Miłej nocki  #GLT คђtєภ๓є๔zเк #ATM #ZŁ
oj nie
3 people like this
Czego najbardziej żałujesz?
życie jest za krótkie żeby czegoś żałować. każde doświadczenie czegoś nas uczy :)
2 people like this
Jaka fryzura jest najlepsza dla dziewczyn?
Naturalne rozpuszczone wlosy
1 person likes this
http://ask.fm/ChlewskiKonrad/answer/120434613504 wchodźcie oceniajcie wiem jakość kartofla, ale jak sie spodoba to postaram się inaczej to nagrać i w całości wiec do dzieła;) piszcie swoje opinie w pytaniach te negatywne i negatywne raz się żyje haha za uwagę dzięki :)
.
Jakie buty nosisz najczęściej?
wygodne
2 people like this
Ile godzin na dobę śpisz?
6-7
Jak zaskakujesz ludzi?
niespodziewanie
A jak teraz wyglądają wasze relacje ?
Widzimy sie czasem na dworze i tyle
1 person likes this
Bywasz jeszcze na koszu ?
Nie
Jaka historie ?
przyjaźniłyśmy się kiedyś :)
Mam do CIebie wielką prośbę, czy oddasz głos w konkursie ? Zajmie Ci to 5s ( 3 kliki). Link to głosowania u mnie na Tablicy :) Dziękuje  Laura Perkowska
Nie chce mi sie
co myślisz o Sandrze ?
Mamy jakas tam swoja historie. Jest w porzadku :)
Jak w szkole ?
A bardzo dobrze :)
Co znajduje się na pierwszym miejscu twojej listy wymarzonych prezentów na urodziny?
Biala panamera
Co nadaje życiu sens?
inne życie
3 people like this
Gdyby trzeba było narysować szczęście – jak wyglądałby twój rysunek?
na moje szczęście składa się wiele czynników, więc myślę, że byłby to zbiór rysuneczków :)
2 people like this
każdemu po dwa like?
oki
15 people like this
Obserwuje dasz mi 5 like na nowych odp ? Miłegoo Dnia ;)
jasne
1 person likes this
Czy morderstwo można uzasadnić?
myślę, że tak
3 people like this
Co może zniszczyć świat?
ludzie
1 person likes this
Obserwujemy? plose :D  #Pokemoooooooooonn
ta. 5 lat masz?
1 person likes this