Kemal Yaramış @kemalyrms
Kemal Yaramış @kemalyrms
Zonguldak
19 Yasındayim.Fener bahceliyim.Giresunluyum daha bise merak ediyorsan sorabilirsin :)
Make a gift
Sormadan ogrenemezsin.
RSS Report answers
Sabah sikin kalkiyomu
Töbe est
Seni gerçekten ne sinirlendirir?
Yalan
iyi ol
Calisiyom
en iyisi
Aynen
kimse için üzülmeye deymez
Galiba öyle bazen oluruna bırakacan
ne mesajı yani anlamadım kim atsın
Kimin atacagini bosver biri iste ama neyse ne ya
ne alaka
Nasil yani
suan seni en mutlu edicek sey ne
Bir msj telefonuma
sağolasın
Nedemek
naber
Ayni sen
yarin acacanmi marketi ?
Evet sabah acacam 12 ye kadar ordayim
tamammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
.
neyse artık en iyisi takmamak
Sen bilirsin
dalga geçmedim sen alındın
Moralmi kaldi saldırmaya yer ariyom k.b
iyi ya sustukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Dalga gececeksen zaten sus
olmayacakkkk bi hayale kaptırdım kendimii :DDD
Tassak geciyosan soyle bnde guleyim
merakk
Bosverbe zaten olmicak onu anladim
nerden kız ?
Napacan
aaaaa sana sevdiğim mi vae dedii ?
Yok tam anlamadim zaten moralim bozuktuda seviyo iste hala bana karsi boş
ne dedi :(
Sevdigi var da iste
nasıl bi adım attın :)
Konismaya calistimda laflari tikdi bana :(
o nasıl bi ah çekmedir kimi istiyorsun anlat bakalımm :)
Yok ama olmicak bise ben adimimi attim son bikere :(
kim olmamı istersen oyumm :DDDDD
Ahhh ahh keske :)
bak bakalımmmmmm :)
Sen kimsin bakalim ? :)