Kemal Yaramış @kemalyrms
Kemal Yaramış @kemalyrms
Zonguldak
19 Yasındayim.Fener bahceliyim.Giresunluyum daha bise merak ediyorsan sorabilirsin :)
Make a gift
Sormadan ogrenemezsin.
RSS Report answers
Sen kimsin?
Günlük soru kafayımı yedin
kimi seviyorsun
Napacan
Foto atsana :D
Gerek yok
Başka yokmu
Ne yokmu
Foto atsana şimdi hemen ne yapıyon merak ettim :D
Al dükkanda otururken :))
Foto atsana  şimdi hemen ne yapıyon merak ettim :D
Baba yorgun mu :D
Ya allahım :))
Nasılsın
Yorgun
Meşhurlardan hangisi daha şık?
Ben ;)
Sie
Siktir git
Insan sen Der öküz
Banane senden
Napıyon
Gelen geçene soru soruyom sıkıntıdan
Yılın en sevdiğin ayı hangisidir?
Haziran
En son içtiğin şey neydi?
Çay
en son çıktığın kişi
Esra
Çok tatlıydın :)
Teşekkür
Bugün arabayı kullanan senmiydin beyaz arabayı
Evet
Amele hahahahahhaah :)))))
Senin ben kanını sikeyim anına kodumunun çocuğu çalışmak amelelik mi ben siz gibi siktirip para kazanmıyom Allah'a şükür faşnak.
Nasıl yanı ocakda çalışdın öylemi ?
Evet noldu ki
Bugun naptın yakışıklı :)
Ocakdaydım çalışdım :)
Dünyadaki insanları birbirine aşık etme gücün olsaydı hangi iki kişiyi birbirine aşık ederdin?
Kendime varken nie başkasına yapayım mk
Ne tür kozlardan hoşlanırsın
Kozlardan ne mk Türkçe hocanı sikeyim
Ben kıvırcık :))))
Oopoooooo hayırsız piç :)
Çok tatlı gülüyorsun
Teşekkür
hoşlandıgın biri
Yok olsada söylemem
var mı senin biri ozaman .
Benim yok