Kemal Yaramış @kemalyrms
Kemal Yaramış @kemalyrms
Zonguldak
19 Yasındayim.Fener bahceliyim.Giresunluyum daha bise merak ediyorsan sorabilirsin :)
Sormadan ogrenemezsin.
RSS Answers
ailende en fazla kimi sinir edersin
Annemi
Mahallede konuştuğun varmi kız erkek farketmez bi beü denmi
Yok
Bokstaki fotoğraf at
Nie
Mahallede arkadaş varmı
Ne diyorsun
Arka fotoğrafı yayınlanana buraya
Ney ?
olsun sen sövme :)
hak etmeyene demem
kime sinirliydin söve söve gidiyordun :)
küfürü hak eden birinedir
Kilimlideydin :)
kilimlide yaşadigıma göre normal
selam
slm
Senin Sevgilin kim?
sevgilimi oda ne mk
kızıl :)
Kizil ?
kız bulalım sana
Ben kendim bulamiyormuyum da sana kaldi
ortam yok çıkmam lazım
Sen bilirsin
evet
Nasil hangi ortamda
benden nefret ediyorsun
Tanisiyoruz yani ?
cok zor
Neden ben insanmi yiyorum
:)
İsmini soyle :)
aşık olmaya
O konuda birsey diyemem herkez korkuyor
cesaretim yok sadece
Neyden cesaretin yok
bilmem
Kendinimi tanimiyorsun
tamam
Kimsin
iyi
İyi
naber
İyi sen
selam
Slm
naber ?
İyi