Żaklina A. @kissmyshoesyo
Żaklina A. @kissmyshoesyo
" pocisnęłam tylu typom, i kłaniają mi się w pas. widzisz jacy grzeczni..."
Make a gift
możesz mi skoczyć #skakanka
RSS Report answers
I jak wyjazd? gdzie jesteście?:)  Nadawca nieznany.
Jesteśmy na Majorce ;) Śniadanko, i uciekam, buziak ;* Odezwę się jak wrócę ;)
4 people like this
milego wyjazduu :*
dziękuję bardzo ;*
pozdrow Miłosza :D
pozdrowiony :D
Kurde po Twoich zdjęciach z dobrymi stylówami żałuję że nie prowadzisz jakiegoś bloga modowego Myślałaś może kiedyś o tym? Masz dobre wyczucie stylu.
Może i mam dobre wyczucie stylu, ale nie mam czasu na bloga ;)
gdyby Miłosz zaproponował Ci wspólnego sylwestra i dał wolną rękę w wyborze co byś wybrała? :))
ja już w domku ;D odstawił mnie, mówiąc: "masz się wyspać przed wylotem" huehue ;D zdecydowanie wybrałabym Alpy ;)
móglby Miłosz odpowiedziec na pytanie jakie mu zadam ? :p
zapytam ;) uciekam, bo już się niecierpliwi ;D
3 people like this
jejku.. dziękuję! :* zastanawiałam się czy je kupić a jak tak to z jakim obcasem :) ale skoro je kochasz to nie są złe :D
super są, warto ;)
ja uciekam, Miłi przyjechał ;) buziaki :*
co myślisz o sneakersach? podobają Ci się? masz jakieś? są wygodne? do czego je można zakładać?:) wybacz że tak dużo pytań.. ;)
podobają ;) zależy jakie, ale w większości są wygodne ;) ja zazwyczaj zakładam je do jeansów i bluzy/sweterka ;)
ile miłosz ma wzrostu?
Jezu ale siara.. nie wiem xd ale cos ponad 1,90 ;)
masz lity? co o nich myślisz? są wygodne? jeżeli miałabyś kupić czarne to wybrałabyś z czarnym obcasem czy brązowym? :)
kocham lity! z brazowym ;)
1 person likes this
gdzie idziecie ? :D
Miłosz chce coś zjesc a pozniej nie wiem co zaplanowal ;)
w szpilkach chodzisz po domu ? :D
nie, po prostu zaraz wychodze xd
ile pieniedzy bierzesz na wyjazd? ;)
nie wiem xd biorę karte ;)
bez problemmu dostalas wolne ? :D
tak, miałam zaległy urlop ;)
2 people like this
o ktorej wylatujecie ?
jutro o 5 bedziemy juz na lotnisku ;)
3 people like this
co miłosz robi ?
zaraz u mnie bedzie ;p
a w dzien? gdy nie pracujesz?
nosze
dlaczego starasz sie tego nie robic?
bo takie mam standardy w pracy
co u Ciebie ? ;>
a dobrze ;) wróciłam z pracy i pakuje sie ;)
1 person likes this
ubierasz dekoldy?
staram sie tego nie robic ;)
jak wyglada twoj stroj w pracy ? ;)
czarna bluzka, leginsy,ewentualnie spodnica + baleriny/szpilki
Co powiesz na kawałek Małpy "skała"?
lubie ;)
2 people like this
dasz jakies zdjęcie delikatniej siebie?
ja nie bywam delikatna xd
podoba Ci się kuban? i gdzie jest opoczno? :)
brzydki nie jest. sprwadź w google ;)
2 people like this