kolorowyvlog @kolorowyvlog
M.B.W.G
RSS Report answers
żadne routy tylko lm bluue
Ajaaaaaaaaak dinxu wiecej
14 people like this
Przesluchales "syn bogdana" ? Jak wrazenia ? :D  Chuj_z_Fejmem
Xdddddd
24 people like this
pamietasz jeszcze kierzka i ekipe z ts z którym byles partnerem?
Pamietam
31 people like this
jest taka słodka i tylko twoja <3
Hah ❤️
41 people like this
Jak Ci jest z nową dziewczyną?
43 people like this
kolor jak do Torunia jezdzisz to i do Bydgoszczy do fanów wpadnij :D
yhym yhym :>
34 people like this
Jak ważne jest dla Ciebie, żeby mieć dużo pieniędzy?
:))
32 people like this
Ale jest jakas szansa? :D
Nie wiem. Możliwe ze kiedys kiedys kiedys nagle dopadnie mnie wena i chęci, to nagram wtedy filmik no i go wrzuce na YouTube
34 people like this
Czy kiedys planujesz wrocic do vlogow?
Nie wiem. Na razie nawet o tym nie myśle
32 people like this
Jaki tytuł nosi ostatni obejrzany przez Ciebie film?
33 people like this
podasz snappa?
kolorowyksiaze
40 people like this
Kiedy jakiś klip? Są plany?  Kamil
Plany moze i sa, lenistwo tez
43 people like this
Lubisz koldiego?
Słuchany czesto
36 people like this
KAŻDY GIMBUS MA TU HAJS , JAK MU RANO MATKA DA  Testoviron
Ha
34 people like this
http://www.youtube.com/watch?v=KxuvZKNFLvA można już pobrać Kolor ? Dobry Banger :D
Yhyyym
22 people like this
Sprawdziłeś kurt rolsona? Jak wrażenia ?  ''♐AJP㋡''K∆C¶ER
Nie podoba mi sie
22 people like this
nie męczy cie odległość między tobą a wera? warszawa a toruń to jednak trochę drogi
Jeżdzę sobie tam fajne miasto
42 people like this
Twoja sława na YouTube się skończyła ;)
zawsze bede mial fejm :DDDD
53 people like this
szkoda że już nie nagrywasz . twoje filmiki są świetne :) ale ważne że przestałeś to robić bo po prostu nie chcesz. dobrze że nie zmuszasz sb do niczego :)
bardzo dobrze
43 people like this
głupi chuj bez wartości do kobiet elo 600
:(
34 people like this
jak sie nazywasz na snapie? :3  #NV Natuuvlog
kolorowyksiaze
31 people like this
Bit z intro Zegramistrza jest wasz?
Nie, Instrumental
29 people like this
Propsss w chuj Szymon ! co raz większy progress u was panowie  Dejf
ajaaaaak
24 people like this
Twoja przyjazn z wojasem i romanska polepszyla sie po zerwaniu z ada widac
a możliwe w sumie :D
29 people like this