Dawid Kwiatkowski INFO
Latest answers

mam jedno pytanie: kto cię zranił płakałś w nocy i cały dzień jaki to był chłopak czy dziewczyna

Chlopak, plakalam cala noc, nawet wymiotowalam...

View more

Wróciłam :c

Dawid Kwiatkowski INFO

Cześć Misiaczki, przepraszam Was najmocniej na świecie za nieobecność. Mam nadzieję, ze nie macie ochoty mnie zabic? Dla wszystkich którzy chcą wiedziec co sie stalo- mialam potworne rodzinne problemy przez co nie moglam zajmowac się wlasnymi sprawami. Czyy... Jest tu jeszcze ktos ze mną? :c

View more

Podasz daty koncertów dawida w lipcu i sierpniu oraz gdzie się odbędą .

wejdź na konto Pilewicza

View more

Michał ma 30 lat :)

oo ok :)

View more

No właśnie, a Sara to nie jego dziewczyna, tylko przyjaciółka// ;/ JP ludzie wierzą we wszystko co piszą na necie, miejcie też swój rozum, a wgl Dawid pisał żeby nie wierzyć we wszystko co piszą w internecie i DAWID NIE MA DZIEWCZYNY :)

KASPI

Racja :)

View more

a ten pamiętnik czyli photoblog, można gdzieś go jeszcze przeczytać czy usunął?

Zablokował, tylko on ma dostęp

View more

co Dawid sobie wytatuował? wiem że napis ale nie wiem co jest na nim napisane dziękuje i miłego dzionka :****

Misia

napis " Fleur rebelle" co oznacza "kwiat buntownik"

View more

Wiesz, że Dawid całował się z chłopakiem?

Boże, ale wy zapłon macie.

View more

ile lat mają bracia dawida i jak mają na imię?

Michał i Mateusz :) Michał ma...28? jakoś tak. A Mateusz chyba młodszy od Michała.

View more

http://ask.fm/kwiatkowskiinfo/answer/111934413459 dałabyś linka do photobloga ?

po co, skoro go zablokował i tylko on ma teraz do niego dostęp? :/

View more

http://eu-photo0.ask.fm/608/488/530/920003034-1rkgc3f-5qm0bjfpgr9r6k0/original/avatar.jpg To udowadnia ze kiedys chyba byl chomo, nic nie mam do niego. ;)

Ale sie obudziliście szybko "wielkie kwiatonatorki" a nic o nim tak naprawde nie wiecie

View more

Zapraszam do wysłuchania coveru piosenki Dawida Kwiatkowskiego "Na zawsze" http://youtu.be/mSKgBrjohqQ

łapkujemy jeśli się podoba ;)

View more

Kwiaat najlepszy :3

<3 wiadomo

View more

przecież na necie pisze, że ma dziwczynę Sare i że ją ran oblał wodą xD

po pierwsze nie mówi się "na necie pisze" tylko "na necie JEST NAPISANE" kwiatorki, trochę klasy :) poza tym, jakby w necie było, że koło Twojego domu lata ufo też byś uwierzyła?

View more

miłej nocy :))

hengurhr

<3 :* kochane

View more

czy dawid jest homo czy bi?

h-e-t-e-r-o

View more

to prawda że Dawid Kwiatkowski ma 19 lat ?

nie, w tym roku skonczyl 18

View more

Kiedy będzie miał koncert w Radomiu lub w Pionkach???prosze szybko odp!!!<3 z góry dzięki

obserwuj jego fp ;)

View more

czy rodzice Dawida wiedzieli że jest homo?

tak

View more

MilegoO dnia ! ♥

czy dawid ma dziewczynę

nie

View more

Hej. mam bardzo dziwne pytanie, ale czy brat Dawida jest hemo?

tak, jego brat jest homo

View more

No szukam ale strasznie dużo ma tych wpisów i myślałam że wiesz które to mniej więcej są jak nie to przepraszam ;))

ciężko powiedzieć kiedy to było ;/

View more

Które to konkretnie wpisy są ? trochę tych zdjęć ma ;)) xd

jejku, poszukaj sobie...

View more

Loading…

Ask @kwiatkowskiinfo:

About Dawid Kwiatkowski INFO:

Jeśli nie wiesz, kim jest Dawid Kwiatkowski to idealne miejsce, abyś się dowiedział/a :) Dawid ma dużo pytań, także możecie pytać tu, odpowiem na nie na pewno :) Moje konto @koutuki OBSERWUJ---->

Polska

http://www.photoblog.pl/fakinshit
http://www.youtube.com/user/dawidkwiatkowskiVEVO
http://instagram.com/kwiatkowsky