Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
słodka jesteś wiesz ?? @lewandowski112233
słodka jesteś wiesz ?? @lewandowski112233
Poznań
siemka Jestem Bartek mam 12 lat tak napewno znasz mnie lepiej No hejtuj hejtuj odpowiedam na pytanka dość szybko ;P
Zadaj mi pytanie
RSS answers
Co wolisz: spacer czy jazdę na rowerze?
Jazdę na rowerze :D
2 people like this
siemka pogadamy ?
Yyyyy... :D
1 person likes this
Wolisz owoce czy warzywa?
Yyyyy... Wole mleko ??
1 person likes this
Kto ostatni usłyszał od Ciebie słowa "Kocham cię"?
mama :)
3 people like this
tak.  ja
no
po lewej ;3  ja
aha
hyhy ;3  ja
<3333 która na avku to ty ??
1 person likes this
no chyba nie moimm xd  ja
no na miom tez nie hehe dziękuje :)
na avkuu *__*  ja
kogo ??
ooo jacie, jaki słodziak *o*  ja
gdzie ??
1 person likes this
  [~ғ] nikola ✌
♥♥♥♥
sama nie wiem :D  [~ғ] nikola ✌
:P
nie ma o czym pisac ;c  Zakochana w motocyklach
:P
1 person likes this
https://www.facebook.com/AhaaHeh Polubisz tą stronę ?Strona została utworzona z myślą o wypromowaniu jej i pomocy mojemu młodszemu bratu który jest chory na raka. Klikając LUBIE TO pomagasz chorej osobie. Wystarczy tak niewiele a można pomóc. Przepraszam za spam i za to że zająłem chwilkę.
nie szkodzi ok polubie pewnie
2 people like this
Ten na avku to ty ? ;)
se ja fejk
1 person likes this
Popytasz ? ;p  #MM Lepsza Połowa ☮
juz
2 people like this
hehe :D  [~ғ] nikola ✌
z czego się śmiejeesz ??
1 person likes this
:ccccccccccccc  Zakochana w motocyklach
dobra zaduzo smutania
2 people like this
moge :D . masz dziewczyna >;D  [~ғ] nikola ✌
jam jest fejk james fejk :)
1 person likes this
http://ask.fm/GFSLBFRERI popytasz ją? :3
ok ale ty polajkuj http://ask.fm/roksanka2282 ją :)
hahaha ja tez ;c  Zakochana w motocyklach
to smutajmy razem :(
2 people like this
moze pozniej  Zakochana w motocyklach
no proosze :( będe smutac hehe ;(
1 person likes this