Ecem Hotoğlu. @lottienator
whatever
RSS answers
İTİRAF
İyi ki var dediğim tek şey burun spreyi yoksa şimdiye gripten ölmüştüm
840 people like this
Fobilerin varmı??
Palyaçolardan asansörde kalmaktan en çokta bir palyaçoyla asansörde kalmaktan korkuyorum
964 people like this
Çorapların kokuyormu
Millete gelen sorulara bak bide benimkilere yeminlen bileklerimi kesicem artık
857 people like this
çok makyaj yapıyorsun
Ne zamandan beri eyeliner ve ruj "çok makyaj" oldu acaba
827 people like this
yaptıklarından sonra okula nasl gidiyosun mk
Ulan görende Japonyaya atom bombası attım sanır o kadar çok abartıyorsunuz ki
1173 people like this
Çirkinsin bil bunu.
Sor bakayım erkek arkadaşında senle aynı fikirdemi yavrum
1334 people like this
mal o elbise mavi siyah değil kör
Ülkece elbise rengini tartışacak kadar kafayı yedik hayırlı olsun
943 people like this
Erkeklere tavsiye?
Beyler sakalsız bıyık bırakınca sapıklara benziyorsunuz yapmayın kısmetiniz kapanır
912 people like this
GÖTÜM DONUYOR :((
Artık yaz gelse de dondurma alıp bedavalarını ufaklıklara versek sevinseler
787 people like this
annen evlatlıktanmı reddettii
Yoo şuan birlikte Karadayıyı izliyoruz etse bana söylerdi sanırım
963 people like this
İtiraf? ^^
Şu sıralar ağzıma yavrum kelimesi takıldı herkese mahallenin ayan abisi gibi yavrum diyorum
916 people like this
iste benim stilimi izliyormusun
İşte benim stilim ne ya atanamayan bu tarz benim gibi
907 people like this
-
https://instagram.com/ecemhotoglux/ Bönö tököp ödöön
736 people like this
yanitlarini begenenlere sorarmisin ^^
Okey
2852 people like this
regl olan kiz tatliligi
Nasıl bi yokluktasın acaba
1585 people like this
kızlara el kaldıran erkeklere nedıosun ?
Kadına kalkan her şey kırılsın
1746 people like this
LGBT destekliyormusun
Allah Rihanna'yı yaratırken sadece erkeklerin sevmesini istemiş olamaz
1410 people like this
asla yapmam deyip yaptığın bişey
O kadar kötüledikten yerin dibine soktuktan sonra iPhone almak
1297 people like this
O elbise beyaz altın
Gördüğüm en mavi siyah elbise o nasıl beyaz altın diyebiliyorsunuz kafayı yicem
1396 people like this
İTİRAF
Annemin fotoğraflarımı kalpli çerçevenin içine koyup whatsappta profil yapması oldukça tuhaf bi durum sizinki de yapıyo mu
1232 people like this
en sevdiğin renk ^^
Dolar yeşili $$
1125 people like this
seni ne mutlu eder
Yemek yeyince acayip mutlu oluyorum ya Allah kimseyi aç bırakmasın
1228 people like this
En sevdiğin şey???
Yüksek not alınca teker teker herkese kaç aldınız diye sorup egomu tatmin etmek
1606 people like this
sevdiğim kıza ne desem hoşlanır
"Vahiy misin yavrum o nasıl kalbime iniştir öyle iyüüf"
1490 people like this
-
Bir konuda bir şey rica ediyorum hepinizin cebinde mutlaka beş lirası vardır, her gün demiyorum sadece bir gün değişiklik yapın ve o beş liraya sokak kedileri ve köpekleri için mama alın. Yemek artıklarınız çöpe değil onların midesine gitsin. Arada sırada 1 liralık makarnayı haşlayıp onlara yedirin. Atılacak yırtık battaniyeniz varsa kuytu köşelere onlar için koyun ısınsınlar. Siz üşüyorsunuz ama onlar donuyorlar.
1730 people like this