Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
Na ZaWsZe @matis74123
Na ZaWsZe @matis74123
Żuromin/Chamsk
● Mateusz ; ) ● 3 gim ^^ :P ● Zajęty :>● 176 cm ●GG - 51120393
Jeśli chcesz to zapraszaj :) https://www.facebook.com/mateusz.stanczak.73
#RAP#
Pytaj , Likuj i Obserwuj : 3
RSS answers
Miłego wieczoru :D  Smutna dziewczyna :(
Wzajemnie...
8 people like this
hejo
Czesc
9 people like this
Mateuszel kiedy się spotykamy xd?  ♥ ❻❾ ᵇᶤᵗᶜʰ ❻❾ ♥
a się okaże , muszę nogę wykurować aby i możemy kiedy chcesz ;) trzeba do wszystkich napisać i sie zbierzemy! :3
5 people like this
  #KZ_Ksionrze ; o
GEY ;__;
13 people like this
Miłego dnie <3  #W#DBL#HBI'm Monster ♥#PLNY#JM
Wzajemnie <3
20 people like this
Nie spać,zwiedzać... i ?  #W#DBL#HBI'm Monster ♥#PLNY#JM
zapidalać :D
22 people like this
pierwsza litera twojego nazwiska ?  #W#DBL#HBI'm Monster ♥#PLNY#JM
S xd
22 people like this
Beki jebany słownik
ok XD hah :D
29 people like this
Przemek i plastus lub wiktoria z nimi była kurwa beka haha no nie wierze najgorzej to mi się tęskni do tej boki haha lol xd  ♥ ❻❾ ᵇᶤᵗᶜʰ ❻❾ ♥
hahhaha XD jakiej boki ? XD
32 people like this
A z kim gadałes i podrywalds kogo no haha Emilia a kto heh xd  ♥ ❻❾ ᵇᶤᵗᶜʰ ❻❾ ♥
hahaah To nie ja tylko Kacper XD :D ja pidole ale była z niech beka :D :>
35 people like this
No ja mogę kiedy chcecie tylko powiedz gdzie i kiedy haha xd  ♥ ❻❾ ᵇᶤᵗᶜʰ ❻❾ ♥
no wiesz ja niby tez tylko te kolano... XD jak ogarnę się z kolanem to do Ciebie napisze czy coś :D a Ty kogo masz na tym tle ? XD
32 people like this
Biegam wszystko robie co nie mogłem haha beka w chuj  ♥ ❻❾ ᵇᶤᵗᶜʰ ❻❾ ♥
debil xD odwalasz ładnie ;> ciekawe kiedy znów się spotkamy taką ekipą jak wtedy *.*
31 people like this
Haha znowu do Ciechanowa a ja jeszcze nwm bo mi coś się dzieje z rano puchnie i boli haha xd  ♥ ❻❾ ᵇᶤᵗᶜʰ ❻❾ ♥
a to od czego ? xd
29 people like this
Dlaczego do szpitala  ♥ ❻❾ ᵇᶤᵗᶜʰ ❻❾ ♥
będą mi zmieniać coś tam w stabilizatorze i będę mógł dopiero lekko stawac na noge ;__;
27 people like this
Nutka ? ;3
!
30 people like this
Lubisz ćwiczyć na wf >.<  #W#DBL#HBI'm Monster ♥#PLNY#JM
tak ,ale juz sobie raczej do konca roku nie poćwiczę ...
36 people like this
Do jakiej klasy chodzisz? ("a" ,"b", "TM" itp)  #W#DBL#HBI'm Monster ♥#PLNY#JM
c xd
36 people like this
Kiedy masz urodzinki ?  #W#DBL#HBI'm Monster ♥#PLNY#JM
14 lutego ^^
39 people like this
twoje ulubione nutki  MagicalFire
nie mam ulubionych :> ale posłuchaj tj xd
44 people like this
Myślisz, że warto ryzykować? :)  ♥ ♥ŻyjęDlaCiebie♥ ♥
ta.
40 people like this
Miłego wieczorku <3 :***  Królowa jest tylko jedna
Wzajemnie :-*
38 people like this
miłego wieczoru <3  ⨺♈amylezka
Wzajemnie.
39 people like this
Elo
49 people like this
Hejka☺Jak mija dzionek? :)  αℓє αℓє αℓєкѕαи∂яα ღ
A w miare, mysle jakie mam haslo na fb xd
52 people like this