#NZ Na ZaWsZe [69] @matis74123
#NZ Na ZaWsZe [69] @matis74123
Okolice Żuromina : )
‎@Blond782 ‎@Hankia <-- Like <3 ★HALA MADRID <3
● 177 cm
● Status = Wolny :> nie wiesz nie krytykuj ;D
● Hetero 100%
● Czytelnicy piszą przed nazwą #NZ
IG-> https://instagram.com/mateusz_stanczak
Jeśli boisz się ujawnić, nie oczekuj ode mnie szczerości.
RSS Answers
ile osób może cię przytulać i całować?
mnie moze tylko Ola :v /Daria
55 people like this
jaka ładna jest ta twoja dziewczyna *_* pewnie kochana tak samo jak śliczna :) dbaj o nią:3
no wiem, ze jestem sliczna i najlepsza i wgl naj *-* / Ola :D
55 people like this
a ola cie kocha?
; p
a ola cie kocha?
263 people like this
5 like dla każdego?
Dla wybranych 30 osób z tego co polubią dam po 5 like i spam sercami ; p
271 people like this
co oznacza #NZ ?
Na ZawszE <3
236 people like this
Jak myślisz, czemu facetów jarają cycki.?
Ej a czemu mnie akurat nie jarają?
No bo po prostu niektórych to kręci.. Lel..
233 people like this
Czemu każdy chłopak to dupek? :(
Nie każdy.. Jeśli jesteście razem to jest taki cudowny prawda? kochany? miły? wszystkim przyjaciółkom bycie tak aby mówiły..
A jak już zerwiecie czy coś to czemu wszystkie dziewczyny o nim źle mówią? ale dupek z niego? palant? idiota? debil? Nie rozumiem tego szczerze..
254 people like this
jakie imie damskie najbardziej ci się podoba?
Wszystkie są zajefajne! ; >
Ale najbardziej? Damskie?
- Nie wiem xd
221 people like this
znasz jakas dziewczyne ktora jezdzi konna/?
Znam, znam ;3 :D
262 people like this
Jak duzo masz pytan w ciagu dnia ?? jakie plany na dzisiaj jakas zabawaA?
zależy nieraz powyżej 100 na dzień, nieraz po 50 różnie bywa naprawdę ;p nie jadę nigdzie ;)
261 people like this
co dzis robiles?
siedzimy w parku :*/Magda ;))
272 people like this
Mrr <3
Grr ; )
Mrr <3
361 people like this
Co sprawia, że się martwisz?
najbardziej to kłamstwa, które jacyś idiotyczni ludzie wymyślają ; >
Co sprawia, że się martwisz?
374 people like this
burakos marakos :P xD
;D
burakos marakos :P xD
335 people like this
jaki film mi polecisz?
"Babcia Gandzia " zaje*i*ty :>
332 people like this
Kiedy spotkanie klasowe macie ?
hmm 14.08 ; > 'ognisko' klasowe ;D dobre mordki w klasie będę miał ; D
327 people like this
ile on ma lat????
325 people like this
palisz papierosy ja nie
Jaram jak smok ; >
- Nie. :)
296 people like this
co dzisiaj robiles??
hmm, wstałem ogarnąłem się, zjadłem poszedłem do pracy, wróciłem umyłem się, no i siedzę i odpisuje na pytanka oraz fb ;d
277 people like this
czy kochasz Sandre Rutecką ? ;))
Nie XD ; D
czy kochasz Sandre Rutecką ? ;))
274 people like this
Jak mijają wakacje? :)
w miarę dobrze ;p
256 people like this
Byłeś na zabawie w Rozwooo? ;> Bo Cie z kimś chyba widziałam ale nie wiem dokładnie czy to TY.. hmm xD Chodzi mi o ta ostatnia zabawę ;D Jakieś 2 dziewwczyny czy trzy :D Oj Mateusz Mateusz :)) Kto to był? xd
No byłem, byłem :P ymm :D koleżanki ; ) w tamtą sobotę jak się nie mylę :D
238 people like this
najlepszy fotograf na świecie zrobi :(  Aleksandra ╬
tak właśnie ;c
296 people like this
Kochanie z kim ćwiczysz? <3
z tą Mordeczką ; )
Kochanie z kim ćwiczysz? <3
297 people like this
Oj Mateusz,ale masz fanek :D hehe :) nawet chwili spokoju :D  ❤ Wiśnióweczkaa ❤
niestety ; p
288 people like this