Co tam?

a nic słucham słucham Cypis - 6 Dzień Tygodnia i zaraz będę słuchał Cypis - Jutra może nie być xd

opisz swój strój szczegółowo

Nie

proszę fotkę slodziaku

Noppe

Jak wiesz kto ma problem to powiedz :) bo ja wiem doskonale

Nie muszę pisać :) to fajnie masz i możesz odznaczyć anonima jeśli się nie boisz ujawnić :v ale i tak domyślam się kto pisze XDD :v

Nikt Cię z Rozwo nie lubi ups. sztywniaki ty i Milena hahaha

Upss mało wiesz :c HAhahahahaha, niby z czym te sztywniaki jeśli nic nie wiesz? XDDDD hahahaah.. Sory, ale z głupim anonimem nie zamierzam pisać ;*

sztywniaki

ktoo xd

uważaj bo w Rozwo mają chęć ci najebac

Wiem, że niektórzy mają do mnie stamtąd problem, ale ja tym się nie przejmuję bo ryj nie szklanka, mogę dostać od kilku wpierd*l, ale zobaczysz co za wojna później się rozegra ;)

jak tam u ciebie

U mnie dobrze :)

siemka słonko

Witam Cię ;*

Dobranoc 🌘

Witam.

jakie plany na wieczór?

Odpoczynek, drzemka i później praca..

Dasz zdjęcie z dziewczyną?

później ;*

jak tam

bardzo dobrze, a tam? :)

Masz na coś alergię?

nie mam pojęcia xd

❤💞 Promyczek ❤

Tyle miłości..

wyprawiasz 18-stkę? :)

Nie wiem jeszcze, ale jak wyprawię to tak, żeby z kolegami sie gdzies napić i oddzielnie dla rodziny xd :)

Szybki jesteś

Jak ten żółw *.^

Haha trochę śmieszne bo mało znaleś Milenę i od razu związek :)

Hahaha, oj nie mało :) mało to Ty wiesz XDXD
Ktoś tutaj chyba komuś zazdrości ^_^ ; *
I nawet ten ktoś nie umie odznaczyć anonima, śmieszne XD
Znać to dłużej już się znamy, ale tak inaczej, że bardziej to z 3 miechy :)
~~ chcesz pisać to pisz bez anonima a nie cwaniakujesz z anonimem ~~ :v XD

Nadal w związku? ;)

Tak i to się nie zmieni :)

jako srednio bd mial?

3,6 ;p

Szczęściara :(

Kochasz kogoś?

Tak <3

jak tam?

Dobrze ; ]

slyszalem ze ma byc niedlugo solo a ty masz pomagac?

Niby coś tam ma być, pójdę też, jak będę wiedział kiedy i gdzie, będzie kilku to będę musiał pomóc :)
"Pusto się zrobiło, przyjacielu" :)

Loading…

Ask @matis74123:

About #*ṉZ*# ♥:

★HALA MADRID <3 FB -------> https://www.facebook.com/Nz.NaZaWsZe

Okolice Żuromina :)

● Hetero 100%
●Urodzinki 14 lutego ;3
✔ Zakochany
Czytelnicy przed nazwą ustawiają : #*ṉZ*#