Furkan Kılıçaslan @maxleeman38
Yalnızlığıma biri son versin..
RSS Report answers
Kapali birisiyle beraber olmak seni rahataiz eder mi
hayır daha cok gururlandırır
1 person likes this
nartan akrabanmı
evet
1 person likes this
Abi senin öz küçük kardeşin vardı adı neydi ?
napıcan ?
1 person likes this
Eda Bilge ?
arkadaşım :)))
Hayallerimiz var diye sureklı durum paylaşıyorsun hayalin ne ? kiminle ?
Hayalim Emre Batır ile.. Hayalimiz ise 38 NZ 189 yakında bizlerle :)))
1 person likes this
Burcu Poyraz ?
degerli insan ama samımıyetımız yok oyle.Ne o mesaj atar ne ben :))
Peki sana mesj atsam terslermisin yada birine dermisin
kıme dıycem ? bende hersey ozeldır ve terslemem yok havalı bırı degılım.
http://www.youtube.com/watch?v=o02UBfGVv3E bunu duyunca aklıma dırek sen gelıyrsn
.s
1 person likes this
Seni bugun talasta gormus olabilirmiym
olabilir
1 person likes this
tamam 40 gun sonra acılacagım sana :-D
:D
1 person likes this
twitter ?
https://twitter.com/furkan_klaslan eskı tweetler gereksız :))
1 person likes this
seviyim birini ama cok degil hep sevyim tamm da sdece benim sevmemle olmyo bu is hep sevsen nereye kadar o seni sevmedikten sonra ariyorum oyle birini ama yok oyle biri olsa,beni sevecegini bilsem hep sevecek biri yok varsada hepsi lafta tamam ben guzel degilim populer de deglim ama gercekten severm
Ozelden yaz ozaman
2 people like this
Yanlızlıga mahkum kalacaksın :-D :-D :-D
razıyım :))
1 person likes this
Twitter kullansana twitlerini okumayi seviyorum
durda giriyim :D
Herkese cevap veriyosunda ben eşşek başımıyım niye bana cevap vermiyosun
vermeye basladım cevap
1 person likes this
Beyza Deneme ?
Bir zamanlar arkadaştık sonradan pıyasadan kayboldu :))
Ne yazacagimi bilmiyorum ki mesajda :-D nasil baslamaliyim konuya . merve
vvay amk atma mesaj :D
Ve o an gelir de… Cebinde internetin bitince ne hissedersin?
Sıçtık :D
4 people like this
Abi sendeki sıcak kanlılık şefkat kimsede yok..
Cansın akrdeşim benım saol
2 people like this
Senin icindeki sevgi acligini hic bi kiz dolduramaz cunku insan sevdgi birisini kaybedince artik hic biseyden tat almio ne yaparsan yap hep yarimsin insanlar acini anlamasin die maske takiyosun ama bilmiyolarki o maskenin altinda gercekten sevilmeyi hakeden brisi var senin tek istegin sevdklerinn ya
BEn benliğimi unuttum bilader yanımdakıler mutluysa yuzum guler degıl ıse kayserı aglar.
1 person likes this
Korkuyorum biliyo musun . Tanisalim demeye konusalim demeye . Ne biliyim ozguven eksikligiymis bu . Cesaret edemiyo musum . Ama ne biliyim boyle fotograflarina baktikca kalbim halay cekiyo sanki :-D Gulusun.Bi insana gulmek bu kadar yakisirdi . Suan edebiyat yapmiyorum.Sadece anonim olmaktan yara
canımsın :))
1 person likes this
Yararlaniyorum . Bunlari paylasmak zorundada degilsin . Dedim ya sadece icimi dokmek amacim susmak istemiyorum . Seni o kadar kiskaniyorum ki dayanamiyorum o kiz isimlerine . Kendini uzme tanisma ihtimalimiz olsaydi gozyaslarini da silerdim ben . Cok iyisin . Hep iyiliklerle karsilas .. Merve
tek istegim ozelden yaz.
1 person likes this
Dudaklarini yerim lan :D
Canını eyrım desen daha cok mutlu olurdum
Sana cok baglaniyom ama her zaman da mesaj atamiyom ki cevap atmazsin hep
ben herkese cevap verırım saygısız bırı degılımdır.
Neden çok geçcevaplıyosun :(
Kafama gore 186 soru var yavas yavas
1 person likes this