I'm fine Thanks!!! <3

You're welcome:) i glad for you :)

very well thanks :))

Tess Dobrev#IanSomerhalder♥(✔)

I glad for you :)

Hey again man! How are you? Love you bro<3<3

gills

Hey) fine) love you too)

why are you so gorgeous? ❤

Hahaha I don't know why (:

Are you fake??I love jeremy Gilbert from TVD!!! :DDD

Ale.xx.andra

No, I'm real Steven and thank you)

whats up bro?!;) can i say bro to u? if not im fine wiv it:)

Nothing bro) maybe can)

Me too thank you :) What are you doing ?

Answer on this question) and ya?

hey remember me from google plus i was the first who saw ya on your new profile jasipeace? it was the best day in my life cuz u noticed me THAAAAAAAAANK YOU!!!!!!!!!!! ps. love ya

Of course i remember) love ya too <3

Xoxoxoxoxoxoxoxxox i love you sooo much!!!! Hahahah I saw you at NJ TVDCON ughhhh miss you sooo mucchhhhhhhh and you asked me to dance and i freaked out! Hahaha xoxo and much luck in future acting roles because you are a protege! Xoooxoxox

Kelly Sherman

Oh God) thank you) love you too (:

Hello Steven, I admire you very much, I think you're a great actor, you inspired me to do theater, I'm from Brazil, I follow all of your interviews, you is very special kisses, I love you

Beatrice Silva ✔

Hey) thank you so much!) love you too)

hi!! love you!! ;)

Asta Mikalauskaitė

Hey) love you too:)

I love youu:P♥

♫ღVerů♫ღ

Love you too :)

TVD come back jeremy?

Yeah

You're fake ?

Giorgie.●

No, I'm real

Hee& Steven :)xx i love u sooooooooooooo much <3333333333333333

Danka McQueen (✔)

heyy love you too

Heey Steven. Today is 24. March... 83 years ago was born the legend. :') But maybe he is as man dead, but as an actor he will live forever...in his films ♥ http://oi44.tinypic.com/2d7wjnd.jpg

Danka McQueen (✔)

hey. thank you!

http://sketchtoy.com/25909195 Because i love u soo much <3 And i am sad (VERY SAD) that i can´t go to Moscow :( It´s too far :(((

Danka McQueen (✔)

yeah:(

Hi Steve, i'm a your big fan...how are you?

hey fine and you?

Hey Steven :) How are you ?

hey) I'm fine and you?)

love youu <3333

Неди

love you too

Do you have a tumblr acc?

Karen Chee ✔

no

Hi i love u <3

hey love you too

i love you so much❤ your my idol❤❤❤

love you too! thanks

Loading…

Ask @mcqueeninchainsrealpage:

About Steven R. McQueen✔:

I even know what I can say! I'm an actor!

Atlanta, Los Angeles

http://vk.com/mcqueeninchains