Dün gece seni düşünüp...

tövvbeeessstttt

En sevdiğin pizza malzemeleri hangileridir?

domates hariç hepsi

kendini çirkin mi görüyon

kendimi görmüyom

En garip davranışın nedir?

kardeşimin burnunu ısırmak

ayaklarında oje varmı ?

hayır xd

Sevdigin biri var mi

kendim

En sevdiğin sporcu kim?

kendim

Seni kimsenin yargılamayacağını bilseydin, neyi farklı yapardın?

zaten yaptıklarımda kim ne dicek diye düşünmem yani

Foto atar mısın?

neden

Bakiremisin?

bu soruyu soracak kadar ne yaşadın

Tatlıyı mı yoksa ekşiyi mi daha çok seversin?

yemek yemeyi severim

Kaçlısın?

00

En garip yara izin hangisi ve nasıl oldu?

6.sınıfta sevgilim 14 şubatta benden ayrılmıştı bende faça atmıştım bu saylanır mı

Birini kızdırmak için yaptığın en garip şey neydi?

götüne cimcik atıyorum ya da yemeklerini çalarım genelde

Değişikliği seviyor musun yoksa değişiklikten çekiniyor musun?

severiz

Eğer saçını boyayacak olsaydın ve bu rengi önümüzdeki beş yıl boyunca değiştiremeyecek olsaydın, hangi rengi seçerdin?

aynı renk jdsjdsklsjkl

Eğer adını değiştirebilseydin ne olurdu?

adımdan memnunum

saçın çok yakışmış meltem

saolasınn

ruj yakışmış Serhat Gültekin

saol

naber Yahya Özdemir

iyilik sen

şapşal çok şirinsin ulann

tşk

Bi gün çaya davet edersin öğreniriz.

ya hadi boş konuşma

Annen açarsa hoşgeldin evladım diyip çay koyar önüme.Baban çıkarsa şimdi siktim belanı diyip eline odun alıp kovalar. En iyisi ben aparmanın önündeki parkta bulunan banklara oturayım da rönt yapayım.

bizim apartmanı bilmiyosun aq

Sizin apartmanın oraya doğru yürüyorum şimdi. Bakalım kapıyı baban mı açacak.

off anam

Loading…

Ask @meltemcm:

About meltem çiftçi:

İzmir

More