Meltem Çiftçi @meltemcm
Back To Black
RSS answers
slm
selam
En değer verdiğin eşyan nedir?
yatağım
arkaplandaki meselaaa
aynen çok iyi
of ya milleti ne güzel seviyolar :(
kimi mesela
hobbit son filmini çekti laned
hıım
çok güzel
aynen güzele benziyo
arkaplanındaki filmi izledin mi
hayır bi yerden gördüm ve repliği baya beğendim ama izlicem bi gün
hilalin sewi mi var
evet benim
eyv knkycm kejfkerfk
ya gerizekalı .d.d
hilal canlı?
doğru düzgün yanımda olan bi o var diyebilirim seviyom çok
hilale herkes orospu diyo neden bilmiyorum ama okulda iç çamasırı görünüyomus bence uyar en yakını sensin
Etek boyuyla namus mu ölçüyosunuz ya bi şey demiyim diyorum ama zorluyosunuz.Allah aşkına sizene kızın etek boyundan bilmemnesinden işiniz gücünüz yokmu be iç çamaşırı gözüküyomuş ya güldürme ben tanıyom onu zaten ortalık abazalarla dolu,merdivenlerden çıkarken otururken filan da gayet dikkatli her duyduğunuz şeyede inanmayın ne orospuluğunu gördünüz be sizene bakın kendi işinize
4 people like this
yesim polat
Bi aralar konuşuyoduk ya severim iyidir yeşim
Senin rol modelin kim?
o ne
nbr
iyi sen
Ayakkabılarının bir fotoğrafını paylaş!
neden
Saçın ne renk?
mor
Bir müzik enstrümanı çalıyor musun? Ne çalıyorsun?
hayır
okulda en iyi anlaştığın kim
Hilal
kız twitterda fln dişlerini gösterme derken ne dionuz :D
:DD ya matematik dersinde seyhan çok fazla güldüğü ve konuştuğu için hoca da ona dişlerini görmek istemiyorum seyhan dedi bizimde aramızda dalga konusu oldu öyle yani
Melisa çlh?
okulda çok iyi anlaştığım sayılı kişilerden çok seviyorum malı
hilal canlı?
en yakınlarımdan çok çok seviyorum malı iyiki var mal amk dkdfj
Eğer dondurma olsaydın neli dondurma olurdun?
ya bu ne biçim bir soru :D
Köpek ve kedi yavruları sence sevimli mi?
çok
Burçlara inanır mısın?
yeteri kadar
sanane ??
tm