Daddy's Princess ♛ @meltemtpcu
BALBÖCÜKLERİM ^^
RSS Report answers
Hani bi dizide oynamistiniz? İzlemek isteriz kirma bizi
31 people like this
en yakın arkadaşın kim ve nasıl anlaşıyorsunuz
Rümeysa, çok iyi anlaşıyoruz :)) Allah bozmasın
17 people like this
En büyük hayalin ?
Başarılı bir oyuncu olmak
18 people like this
Erkekte kas önemlimi :)
Bence değil, aksine göbekli erkek severim
11 people like this
sence erkek kelimesinin hakkını nasıl biri verebilir
Maço olan biri :)
7 people like this
En lezzetli meyve hangisidir?
Erik
7 people like this
neden doruk dersanesini tercih ettin?
Hocalar çok iyi ders işliyor tabi tarihçi dışında
13 people like this
sısko
Ben kilomdan memnunum uza
21 people like this
neden güzellik yarışmalarına katılmıyon bence kazanırsın . Çünkü Kayasın <3
Boy olmadıktan sonra bi bok olmuyor
12 people like this
biraz kilonmu var ne ?
Evet biraz göbeğim var
biraz kilonmu var ne ?
32 people like this
meltem abla bir fotoğraf atarmısın lütfenn
meltem abla bir fotoğraf atarmısın lütfenn
31 people like this
internet satış adresini alabilirmiyim ?  serhat kaçar
14 people like this
selam meltem abla nasılsın
24 people like this
iphone dısında farklı telefon kapları da var mı?
Var
8 people like this
iphone kaplarını nerde satıyorsunuz ?
İzmirde dükkan var ama internet üzerinden ben ilgileniyorum.
16 people like this
Şu anda hangi renk çorap giyiyorsun?
Turuncu, pembe, mor, mavi,yeşil
15 people like this
senye bidaha gircekmisin sınava ?
Lysye hazırlanıyorum
11 people like this
O kadar calıstın neden dusuk aldın sınavdan
Çalışmadım ki o kadar. Bu puan normal bence
13 people like this
Ygsden kaç aldın puan
200 :(
17 people like this
sigara kullanırmısın ?
En nefret ettiğim şey
24 people like this
kot ceketini nerden aldın?
Zara
14 people like this
iphone kaplarını nerden alıyosun lütfen söylermisin
Biz satıyoruz isteyen bana ulaşsın
5 people like this
BU ZAMANA KADAR KAÇ SEVGİLİN OLDU ?
5
12 people like this
meltem ablaa yaa rüyamda gördüm seni iki kere birinde fotoğraf çekimi yapıoduk çok güzeldi yaaa :D tıwıtırdaki bütün herşeyini biliodum ergün girip bakıodum tayyip piçi yüzünden artık onuda göremiomm :(((:
meltem ablaa yaa rüyamda gördüm seni iki kere birinde fotoğraf çekimi yapıoduk çok güzeldi yaaa  :D tıwıtırdaki bütün herşeyini biliodum ergün girip bakıodum tayyip piçi yüzünden artık onuda göremiomm :(((:
15 people like this
İzlemenizi istemem o tipimle ama inanmayanlar varmış. Sağlık görevlisi rolünde oynadım işte bi kaza sahnesi birde hastanede. Ambulanslı olan bölümler başlara bakın mobildeyim giremem videoya
13 people like this