TUANA  ☮ @milkasendinaskim
ben hayatın kendisiyle kavgalıyım şahıslara takılı kalmam
RSS Report answers
Bayramın mubarek olsun :)  Erkan Çetiner ♛Johny Brawo♛
Seninde
3 people like this
bilmiyorum işte herhangi bir erkek?
Ee
Selam. Kendini biraz anlatırmısın ? :)  SedaT SüsLü
Çok üseniyom be :d gir tumblr'ima oku djxh
hala burakla mı konuşuyosun
Yo
1.70 göstermiyosun biraz genişsin ya hani bi de bacakların daha ince olsaydı belki
Yani belki sldölkşdldksksdöldkldjslskdk
fotolarini at orospikos
Telefondan atilmiyor ask:dd
sen zara mi giyiyin mal
Yeni aldiklarim ordan
Hangi dizileri izlersin
Kiraz mevsimi izliyorum :d Yabanci the carrie diares bitmek üzere , ahs ye basliycam
1 person likes this
Hiç bi paylaşım sitesine atmadigin foto ? ilk
Telefondan atilmiyor,cok var aslinda
Alt tarafi colins giyiyon
Koton,pull and bear,mavi,colins,nike,hummel ,zara ,tally demeyi unuttmussun :d
Sana nie orospu diyolar Tuana .Çok iyi ve çok tatlisin .
Çekemeyen konusuyor , tesekkur ederim (:
sen annenden ayrı okursa. hepden orospu olursun
Ben napicagimi iyi bilen biriyim. orospu? Bi küfür biliyorsunuz surda onuda önünüze gelene yardiriyosunuz amk. Allah seni islah etsin canim herkesi kendin sanma :D
yaşamadığı şeyleri yaşamış gibi olmasını isteyen ama olmayan ama bunlarla hava atan bi kizsin
Heeytt yavrum benim be :dd iki cümleyi bi araya getiremiyosun laf sokmaya çalışıyosun :ddd
1 person likes this
çok yavşaksın burakla ayrıldınız ama yavşıyon
Lan amk ahsjgsjshahahjzgzjagzjxjzjcjsksuxkskjskshxixsmdjkdvskshznsvxjdjkssjjxisbnzbxkshsjdhshxcjsjxhjdjshxn
1 person likes this
özentisin hemde fazlasıyla ...
Biz markayız canim digerleri pazar mali ;)
1 person likes this
Dışarıya çıkmıyon mu hiç sen amk
Çıkıyom
1 person likes this
Zonguldak nasıl ?
Güzel:d
1 person likes this
Tünaydın. Nasılsın ?  SedaT SüsLü
İyiyim sen
Ölsem bile gam yemem lafını araştırdık ölsen zaten hiçbir şey yiyemezsin sonucuna vardık. :D:D  SedaT SüsLü
him:d
:*
anshxj
eyelaner in kaç TL
Eyelinera para mı vericem ben amk zjsh isim olmaz :D annemin :D Flormar :d parasini bilmiyorum sitesinde bulursun ama
1 person likes this
Tuana
Efendim
1 person likes this
Twitterını acsana twıtterı olmayan takipcın üzüşüyo
Açık zaten :D
1 person likes this
çok tatlısın sen ya :D
Tesekkur ederiim
4 people like this
Kendi kendine konuşur musun?
Sadece üzgün olduğumda.
2 people like this