#Fuck † @millenamarzec
#Fuck † @millenamarzec
.
'Jestem duchem twoich ofiar, jestem piekielną karmą Jestem twym najgorszym wrogiem, możesz mówić na mnie Arioch' <3 http://www.photoblog.pl/mili1/162312903/z-pojebancem-9829.html
Make a gift
Kozacz szmato..
RSS Report answers
Co budzi Cię codziennie z rana?
Noga jak do mnie dzwoni XDDD
4 people like this
yyyyyyy dominika ?
1. Co cię to obchodzi z kim się zadaje ?
2. Jeśli jest kłamliwa to co cię to obchodzi ?
3. Jeżeli jest frajerką to co cię to obchodzi ?
4. Odwal się ode mnie i od niej bo mi nic nie zrobiła ;)
5. I pewnie jej bardzo zazdrościsz :D
Dziękuję skończyłam :)
Wiem powtarzam się XD
4 people like this
jak możesz kolegowac się z frajerka i debilka która cały czas kłamie
Yyyyyyyyy... o kogo Ci chodzi ? O.o
6 people like this
Jak tak, to tak, Ty fakty o mnie. :****
1. Masz starszego brata
2. Śpiewałaś kiedyś na fizyce XDDD
3. Ryliśmy się na lekcji z Kambodżą ze mnie XDDDD
4. Jebie z jego historyjki o ślimaku i kapuście XDDD
5. WKURWIAŁAŚ MNIE NA FIZYCE ;-;
6. Debil <33333
7. W sobotę jedziemy na laski XDDDD
8. Twoja matka nie chce ci dawać skuter XDD
9. Jak mamy bekę to nikt nas nie rozkminia huehueheuheuehe :D
10. Pasujesz do .................
11. Wkurwiasz mnie jak ci pierdole coś a ty gapisz się jak pojebana na wiesz kogo
12. Jak przybiliśmy żółwia to ręka ci spuchła XDDDD
13. Dawno nie byliśmy na sesji
14. Muszę kiedyś pojechać do cb bo dawno nie byłam XDDD
15. Czasami brechtasz się z chuj wie czego XDDD
16. Wakacje 2013 były zajebisteświetnekurwanajlepsze <3333333333333333
17. A te bd jeszcze lepszeeeeee <333333333333333333333
18. Jesteś tępa tak jak i ja XDDDDD
19 kc
20. kc
21. kc
22. i jeszcze raz kc
23. kiedyś byłaś xdddddddddddcholiczką XDDD
24 Czasem wstyd mi za ciebie jak coś pierdolniesz XDD
25. Stalowaaa ruraaaa XDDD
26. pamiętasz dajesz Adam dajesz .. jaki Adam ? ... nwm tak jakoś mi się powiedziało XDDDDD
27. Pisze z tb XDDD
28. Teraz jesz frytki XDD
29. Udław się hahahhaahahahhaha <3333
30. KC
31. nie chce mi się więcej pisać XDDD
32. Hahahahhaah.. nasze zdjęcie z wakacji <3333
Jak tak, to tak, Ty fakty o mnie. :****
6 people like this
na powitanie przesyłam całusów kilka, delikatnych jak muśnięcie motylka. Myślę, że jak je poczujesz to mi się zrewanżujesz :) Oraz wesołe serduszko♥ na cudowny poniedziałek :* Obserwuje :3 zajrzysz też do mnie? :* Ps: Za prezent promuje :)  #AF #ANIELSKY
Hmmmmmm.. zobaczę ;)
2 people like this
Jaka piosenka utkwiła Ci aktualnie w głowie?
XDD
3 people like this
robiłaś to juz ?
Pojebało ?
robiłaś to juz ?
6 people like this
podoba Ci się ktos z sql albo poza ?
W sumie to sama nwm XD
6 people like this
Teraz ty :P Wyslij to swoim wszystkim znajomym ; 1na ile % mnie lubisz 2 czy jestem ladny 3 co ci sie we mnie podoba 4 kim dla cb jestem 5 ile sie znamy 6 czy mi ufasz ;33  Fifka =D
1. 100 %
2. Ale wesz ładny to jest pedał XDDD A więc przystojny :p
3. W sumie charakter XD
4. Bd kolegą :>
5. Nwm nie liczę ale długo XDDD
6. Ufam XD
4 people like this
Wyslij to swoim wszystkim znajomym ; 1na ile % mn lubisz 2 czy jestem ladna 3 co ci sie we mn podoba 4 kim dla cb jestem 5 ile sie znamy 6 czy mi ufasz ;33  #Y#NaTia♡★
1. Nie lubię tylko KOCHAM jak siostrę <333
2. Piękna ;)
3. Wszystko ^^
4. Siostrą ;*
5. Hmmmmm.. chyba od 4 klasy XD
6. No wiadomo że tak :>
3 people like this
Wklej zdjęcie, które sprawia, że czujesz się dumny(a) ze swojego kraju.

Wklej zdjęcie, które sprawia, że czujesz się dumny(a) ze swojego kraju.
10 people like this
na chuj dodajesz te brzydkie zdjecia?
1. To moje konto więc dodaje Co mi się podoba ;)
2. Jak coś ci się podoba to wyjdź i nie wchodź XD
:*
na chuj dodajesz te brzydkie zdjecia?
10 people like this
Zaobserwujesz? + Świetny ask <3 Z góry dziękuję <3  #Dawid Mieszczak
W sumie mogę ;) + Dzięki <3
SPOCZKO :3
Zaobserwujesz? + Świetny ask <3 Z góry dziękuję <3
11 people like this
5/5 like ;3?  
Spoko , zaczynaj ;>
5/5 like ;3?
12 people like this
2/2 like ?  ♀ Nielegalna
Ok , zacznij XD
2/2 like ?
12 people like this
Dasz 3 lajksy :D ja ci dam 10 :P i pytanka? :D  Fifka =D
Hahahahhhahahah.. OKEY XDDD
Dasz 3 lajksy :D ja ci dam 10 :P i pytanka? :D
16 people like this
Dodaj swoje zdjęcie i zadaj to wszystkim, którzy je polubią :D  Skurwiel
Dodaj swoje zdjęcie i zadaj to wszystkim, którzy je polubią :D
15 people like this
siemka zdjecie nóg calych prosze
Mojej Nóżki nogi :3 <3
siemka zdjecie nóg calych prosze
12 people like this
Czy uprawiałaś kiedyś sex ?
Nie , pojebało ?
Czy uprawiałaś kiedyś sex ?
12 people like this
"(...) ludzie mają wrodzony talent do wybierania właśnie tego, co dla nich najgorsze." - Co sadzisz o tym cytacie? Zgadzasz sie z nim czy moze uwazasz inaczej ?:D Pozdrawiam cieplutko ;3  Madzia
Myślę, że w tym cytacie jest trochę prawdy, ale nie zawsze wybiera się najgorsze. :)
"(...) ludzie mają wrodzony talent do wybierania właśnie tego, co dla nich najgorsze." - Co sadzisz o tym cytacie? Zgadzasz sie z nim czy moze uwazasz inaczej ?:D Pozdrawiam cieplutko ;3
14 people like this
Daj jakiś obrazek i zadaj to pytanie każdemu kto to polubi. ;d  #DBL NIE ZMIENISZ MNIE ! #PLNY
Daj jakiś obrazek i zadaj to pytanie każdemu kto to polubi. ;d
26 people like this
dasz 2 pierwszym osobom 10 like ? ;))
Hmmmmmm.... W sumie mogę ;)
dasz 2 pierwszym osobom 10 like ? ;))
23 people like this
ładny avek :3  Patrycja.
A dziękuję ;)
17 people like this
śliczny av .. zaobserwujesz ------- > http://ask.fm/kornelia2001
Nie i nie ;*
20 people like this
hej polajkujesz ? :)  ŒPiterŒ
:)
hej polajkujesz ? :)
21 people like this