Mişra Cin @misracin
Mişra Cin @misracin
Sevgilim var , 16 yaşındayım , GALATASARAYLIYIM :) :*
Make a gift
MAVİ <3
RSS Report answers
naber
Iyidir senden naber
Biri kilolu şişman biri uzun zayıf ımm evet fazlaca uyumlular sanırsam ;)
Aslı ablamı cekemeyen çok karakterı yeter fızıgne ölürüm onun sen kendınde olmadıgı ıçın af kurma..
Birisi öğrenmeye ne aman son vermeli?
Fddydgassdff
başka yok mu
Asli ablayla Anıl abi var
feyste yakıştırdığın çiftler var mı
Eda yasin bide ben sevgilimle ;)
Alapli anadolu dan tanıdıgın var mi
Alapliyi olmayan sikime takmiyorum bile .
düzcede ne işin var
Sevgilime yurt baktık
boy kilo
165 ,49
hangi eda bu
Kuzenim eda
iPhone 6 geldimi ya
Bize geldi
Eda 12 kardeş mi :o
Olamaz mı
Iphone 6 sı var :o
Evet
Sevgilinden öyle korktum öyle korktum ki soru soranıyorum dizlerim titriyo. Vay amk memleket böyle yağız bi delikanlı görmedi :)
Bi siye koç
kendinken küçüklerle arkadaşklık yaparmsıın
Benim arkadaşım yok istemem de . Eda yetiyor. Fatihte var tabi .
Yuhh sen ciddimisin
Evet
Eda kaç kardes
12
Eda nın telefonunun markası ne?
I phone 6
Eda kaç kardeş?
12
Şuan telefonun markası ne?
Note 3
Niye Ereğli ticaret lisesine geçtin
Nereye gecseydim ?
Burda kimse mişraya şekıl yapamaz adamın amına koyarım laflarınıza dıkkat edın benı dınden ımandan çıkarmayın lan  Fatih Soyubelli
Bana şekil yapamazsınız akıllı olun
2 people like this
Yuhh yalanin en büyüğü sen sigara tryakisisin labn
Bi siye ya
1 person likes this
sigara içiyor musun ?
Hayır
1 person likes this
Onu yazan her kimse onun ağzına sicarim sen daha beni tanimadin nerden ciktiysan aca aca sokarim eger kezbansam buyur gelde ecdadini sikeyim
Bende
1 person likes this
buse arslan?
Noolmus?
1 person likes this