Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
Mehmet Ali Dinç @mmtDnc
Her güne en güzel günün olması için şans ver.
sorduğun soru olsun
RSS answers
Abin şu okuldaki kızın peşini bıraksa....
sanane
deyrım :D
aferum
Eskide kalan hiçbir şey unutulmuyormuş meğer. Yalnızca geçen zaman acıları hafifletmeye yarıyormuş, fakat yine görsem seni yine ilk günkü gibi acı çekerim..
deysın
Sen yine geldin mi :D
yeap
Hee
he
Birisinin yalan söylediğini nereden anlarsın?
hareketlerinden
Evren neden yapılmıştır?
thales'e göre sudan
Bende kitap:Sol bacağım Film:Parfüm
ha ha ha
Hangi film ya da kitap sende büyük etki yaptı?
kitap: Sol Ayağım. Film: Parfume
Bu sabah saat kaçta kalktın?
6
İş arkadaşın mıydı :D
Evet :p
Merve Güler ?
Simit sarayının neşesi idi :D
Ulan anasayfam senin yüzünden full elif şahin oldu:D
ahaha :D:D
2 people like this
Bencede karşılaşmamak gerek ;)
ne güzel
Ben istanbula gidiyom sen geldin ne güzel :D
ahahah isabet olmuş
ne zaman istanbula geri döneceksin
3 hafta sonra belki
yanisi geldin mi?
Evet
Yani ??
ne yani
Trabzona mı geliyosun ??
geziyorum şuan :D
20 saat yol? nereye gidiyosun
gidiyosun :P
o kızın hakkındaki sorulari neden yanıtlamıyorsun !! bu hiç iyi bir şey değil bu konu araştırılmalı !! şunu bil ki birgün BENİM olucaksın.!
ahahahah
Seni herkes sevebilir, ama benim gibi asla. Aklında bulunsun..
Mmm
Niye kimi soruları cevaplamaktan kaçıyorsun ???
Gereksiz
Artık seni anlayamıyorum ne oluyor sana?
??
boşveriniz lütfen :D
Peki