Mya Hill @myahill
Ask me a question
RSS Report answers
Do you
duh?
haha yeah, i just think you look amazing haha, call me skype?  Sam Sharma
thanks but no hah i don't know you
1 person likes this
hey i just met you and this is crazy but i think you're gorgeous and this doesn't rhyme... #tryingtoimpressahottie #probablyfail:P  Sam Sharma
hahaha what
1 person likes this
Top 5 biggest insecurities
why would I post them online
If we talk can we date
no
Why
I don't even know who this is
We should date
nah
Why not
idk
Do you talk to any 7th graders
no
Fuck you
thx
1 person likes this
Top 3 favorite 7th graders
none????
Ho Jake L
Lividini?
1 person likes this
Ho Jessica c
she's nice
Ho ali
don't really talk to her
HO on sarah day
don't really talk to her
Do u like anyone rn?
nah
Most attractive 8th and 9th graders?
u
Best guy friends in 8th and 9th grade
none
Hottest 8th and 9th graders?
none
Truth is idk u  Jack white
tru
Truth is we barely talk anymore but we should. And youre really pretty and funny and fun to talk tooooooo  Josh Ryan
thank I
Favorite 8th and 9th graders (boys)
text me
Someone u regret letting go or talking too
no1
What do u look for In a guy?????  Kara
ew
What do u look for in a guy??
text me & stop asking the same question everyday