yağmur sena erol
Latest answers

Şu anda görünüşün nasıl?

ne biliyim normal ev hali işte

View more

saçların çok güzel

teşekkür ederim :)))

View more

geçen senenin nesini özlüyosun

özlüyorum işte

View more

İnsanların senin hakkında ne düşündüğünü düşünüyorsun?

sessiz sakin birii edgdgmşldfgdfh

View more

Selva kılıç ?

kardeşimm

View more

3.5 sene önce özledin en çok şey ?

ben sadece geçen seneyi özlüyorum

View more

joje kanka :D

neee :D

View more

sen en yakın arkadaşınla aynı kişiyi seviyo olsaydınınız sen ne yapardın

öyle bişey başıma gelmedi gelmesinde zaten

View more

7 şubat ne

ne bilim

View more

okullarda falaka olsa ne olurdu acaba ?

ne bilem

View more

taladro dinlermisin

evet

View more

Kimi seviyosun bu kadar

bilen biliyo

View more

furkan özdemir?

kardeşim

View more

Hatice Sezer ??

şeydanın kardeşi çok severim canım

View more

Vermeyi mi almayı mı tercih edersin?

bu nasul soru amk idnfisndisbxis

View more

benan aksakal?

cok ozledim askim canim herseyim kardesiim

View more

Şeydanur sezer ?

kardesiim

View more

capoonn :D

efenndiiiim :D

View more

Telefon rehberine eklediğin son kişi kimdir?

bilmemm

View more

günaydıııın

günaydııııın

View more

Tam şimdi istediğin şey nedir?

tek sey istiyorum o da imkansiz

View more

Şevval Keskin?

iyi kiz bizim okuldan daha yeni tanistik sayilir

View more

Loading…

Ask @nabiyonuzleynn:

About yağmur sena erol:

https://twitter.com/yagmursenaaaa

bursa