Şahin Efe Altun @nadogba
Sadece Hayırlıyı Biliyorsunuz Şahini Değil. ;) :)
RSS Report answers
sevdıgın varmı ?
Yok
2 people like this
Hangisini tercih edersin Facebook mu Instagram mı?
Facebook
1 person likes this
kimle çıkıyonnn
Kimse
1 person likes this
ayşe o kadar fatihle çıktı halisle çıktı sen yine onu affettin ayşe kadar yüzsüzünü senin kadar gurursuzunu görmedim kardeeş
Ne diyon amk benim kimseyle cıktıgım yok amk
1 person likes this
foto ?
Bu pazar atıcam . :))
1 person likes this
oooo yarrağımın fotosu yheter aSD:AS:DAS:DASD  Zafer Yazıcı
piç .D:D
3 people like this
Ohaaaaaa fotolar yakio O_O
tabi lan .D
Ohaaaaaa fotolar yakio O_O
8 people like this
oldu mu ama nargileye çağırmamak :( Bir de boştum bu gün :Dd  ♪ єятυgяυℓαтαвαℓcı™ ♫
Ata tokadı yersin :D
4 people like this
Ooo nargileye gidiyo bizi çağırmıyor :(( :djsndjdn  Çimen Göz ((:
lan sigara içmiyon zaten nargilemi içicen .D:D: uzak dur cocuk ortam bozuk ahhah sa:DSA:Das
4 people like this
TABİ YAA ADAM HAYIRLI EVLAT NARGİLELİ FOTO CEKİLİYOR YAA DAHA VARMI YAA fASDSA.dfsaD.Fs
Tabi Lan . :D.D D:d
TABİ YAA ADAM HAYIRLI EVLAT NARGİLELİ FOTO CEKİLİYOR YAA DAHA VARMI YAA fASDSA.dfsaD.Fs
6 people like this
lan nurullah la kavga falan mı ettiniz ????
ne nurullahı amk ?
5 people like this
TELEFONUNU ALDINMI ?
Taksitle Aldığımız İçin Perşembe Günü Elimde olucak Discovery Elite . :) :D
4 people like this
HANİ FOTO ATICAKTIN MK ?
Amk Hafta Sonuna Ertelendi .d.D.Dd.
3 people like this
kimle çıkıyon?
facede varya amk aS:Das
3 people like this
Vay sevgilide yapmışsın
:D:D
3 people like this
yarın napiyon?
Telefonu alıyorum sonunda yeahh :D.D:
5 people like this
nurullah asık senı bogazlamısss
ben o cocugu bikere bile görmedim amk :D
2 people like this
şahin sana talipim
Kimsin :D
2 people like this
Seni özledim.
ben kimseyi özlemedim :D:D
2 people like this
Knk valla ben deılım he olesıne yazdım :D  Ahmet `.
biliyom knk zaten
2 people like this
Ben ahmet akkoc sıkıntımı var ?  Ahmet `.
ben anladım kim oldugunu zaten mal amk
3 people like this
çok yakışıklı sen
sağol :D:D
1 person likes this
allah askına kapa cenenı nolur daha konusma sıktır gıt
ne diyon amk ? sen kimsin ?
1 person likes this
ŞAHİN.
he ?
1 person likes this